Publicerat Mars 27, 201412 yr Sex rådjur, två dovhind, en älg plus lite predatorer... Tänker skjuta en gris snart med, har curlat lite så att sonen fått skjuta iår så att han fastnar på riktigt. Men nästa gris blir min ;-) Skickat från min C6903 via Tapatalk
Publicerat Mars 27, 201412 yr Sex rådjur, två dovvilt, en älg plus lite predatorer... Tänker skjuta en gris snart med, har curlat lite så att sonen fått skjuta iår så att han fastnar på riktigt. Men nästa gris blir min ;-) Skickat från min C6903 via Tapatalk Skickat från min C6903 via Tapatalk
Publicerat Mars 30, 201412 yr statistik för man på jobbet inte på fritiden! bittert va Med ett sånt jobb skulle jag oxå va bitter.
Publicerat Mars 30, 201412 yr Jag håller med benknäckaren! Jag för ingen statistik över skjutet vilt! ( :'( ) telefonskrivet
Publicerat Mars 30, 201412 yr Jag håller med benknäckaren! Jag för ingen statistik över skjutet vilt! ( :'( ) telefonskrivet Man kommer långt med gott minne och en jaktdagbok
Publicerat Mars 30, 201412 yr Man kommer långt med gott minne och en jaktdagbok hehe ja kanske om man skjuter något :-P 0 är ganska lätt att minnas utan dagbok :-D telefonskrivet
Publicerat Mars 30, 201412 yr Man kommer långt med gott minne och en jaktdagbok Japp, jag har fört jaktdagbok (statistik?) i 25 år. Kan vara riktigt kul att bläddra i faktiskt.Den kommer jag ha många trevliga med på hemmet :-D ;-) Skickat från min C6903 via Tapatalk
Publicerat Februari 20, 201511 yr Är väl dessvärre tid att sammanfatta säsongen [emoji17] 3 älgar 1 gris 9 dov 8 rå 5 räv 1 hare 70-tal änder och några gäss
Publicerat Februari 21, 201511 yr Blev pappa 2014 så det har varit lugnt på jaktfronten men lagt mer tid på handladdning och skytte. Har efter bockjakten ändå kunnat smygjaga några tillfällen så jag får va nöjd med utdelningen ändå. 2 Bockar 2 Dov 1 Orre (toppjakt) 1 bäver (hoppas på fler i vår)
Publicerat Februari 21, 201511 yr Några fällfångade i min statistik men här kommer den.. Räv 10 Grävling 5 Mård 1 Iller 1 Kajor 111 Skator 41 Stadsduvor 36 Ringduvor 14 Nötskrikor 10 Mås 7 Kråka 5 241 vilt hittills... Mer ska det bli..
Publicerat Februari 22, 201511 yr Mitt bästa jaktår hittills. Varit på två utlandsresor med fina jakter som resultat. Roligast har dock varit att få jaga in valpen (tax), han har presterat över all förväntan. Under sitt första jaktår har det skjutits 6 rådjur för honom på fina drev. Själv har jag fått stå för 4 av dessa. Otroligt kul. För egen del då: 1 älg (tjur, udda 14 taggar) 1 kron 4 dov 4 vildsvin 14 rådjur 83 ringduvor