Publicerat 8 timmar sedan %d hr 8 hours ago lsjonsson sa:...och det var inte lite fukt utan ett jävla störtregn. Det bara dånade i backen.😁Varken jag eller någon annan av dom som är med i laget nu hade varit med om något liknande.På 90-talets mitt hade vi något oväder under älgjakten men det var inte i närheten av det i söndags.☹️Ryberg högg snabbare än jag, ändå sköts det regnet till trots så det måste alltså finnas jägare i jaktlaget som inte är gjorda av tvål? 😁Och ang fisket så hör det sommaren till, det ska vara skönt och trivsamt. Nu är det gränsfall och då låter man båteländet stå. Visst finns det kläder osv men det är oavsett inte trivsamt i kylan.
Publicerat 36 minuter sedan %d min 9 hours ago Ryberget sa:Men ändå sköts det 😁. Har ni inte tak på era pass? Eller är det riktiga norrlandspass: ryggan vid myren? 😎Ja, det gjorde dom. Nej, bara på 4 st. Det finns sådana pass också. Jag har PRO-pass numera.😊
Publicerat 28 minuter sedan %d min 8 hours ago Hipshot sa:Ryberg högg snabbare än jag, ändå sköts det regnet till trots så det måste alltså finnas jägare i jaktlaget som inte är gjorda av tvål? 😁Och ang fisket så hör det sommaren till, det ska vara skönt och trivsamt. Nu är det gränsfall och då låter man båteländet stå. Visst finns det kläder osv men det är oavsett inte trivsamt i kylan.Ja, han var snabbare§ än blixten.😄Ja, det kan vara tufft att åka ut på sjön den här årstiden och senare på hösten.👍Det var inget som jag brydde mig om förr i tiden. På med kläder. Även om jag inte har ägt någon snöskoter så har jag haft en skoteroverall som höll mig varm på senhösten och sålänge jag hade i båten.