Publicerat Mars 17Mar 17 5 hours ago lsjonsson sa:Bra jobbat Dansken!👍Nej det är inget märkvärdigt för en gammal yrkesfiskare. Det hade varit skamligt om jag hade haft fel på så enkla fisk.För övrigt heter en piggvar en "botta" på Bornholm
Publicerat Mars 17Mar 17 35 minutes ago Dansken sa:Nej det är inget märkvärdigt för en gammal yrkesfiskare. Det hade varit skamligt om jag hade haft fel på så enkla fisk.För övrigt heter en piggvar en "botta" på BornholmJa, det hade varit konstigt om inte du hade kunnat alla fiskarna.
Publicerat Mars 28Mar 28 Detta är en populär post. I mitten av veckan körde vi upp till några sjöar och testade lyckan & dom var mycket huggvilliga:) kul att pricka in rätt dag inte alltid dom är lätta att lura...Vi drog några stycken som närmade sig kilot.
Publicerat Mars 28Mar 28 1 hour ago stefan sa:I mitten av veckan körde vi upp till några sjöar och testade lyckan & dom var mycket huggvilliga:) kul att pricka in rätt dag inte alltid dom är lätta att lura...Vi drog några stycken som närmade sig kilot.Det där är riktigt god fisk att äta.❤️Jag brukar få av kompisen när han har varit upp till fjällen o jagat på hösten.❤️Den smälter i munnen.🥰
Publicerat Mars 28Mar 28 Kört mormyshka efter borre..175st plus en trekilos gädda på 0.20 och en hemgjord lysröd liten myshka.. Bommade två riktigt stora sikar som följde med nästan hela vägen.
Publicerat Mars 29Mar 29 19 hours ago Nils l sa:Kört mormyshka efter borre..175st plus en trekilos gädda på 0.20 och en hemgjord lysröd liten myshka.. Bommade två riktigt stora sikar som följde med nästan hela vägen.Nisse du är proffs på fiske...
Publicerat Igår på 18:58 %d dy Var ute med den här killen i höstas.. förjävla skicklig, tävlat i mete i VM osv.. och sjukt trevlig! Fick se att han lagt ut en film från nov i höstas här om dagen.. Den där jiggen Gözta är riktigt vass faktiskt! Vart sjukt sugen, hastade över till Söders sportfiske och klickade genast in en massa gummi i kundkorgen.. Sen tänkte jag på de tre fiskeväskorna i garaget och hur j-la fulla de är vart inget köp.Men shit va sugen jag är på sjön nu! Måste ta tag i båten så fort jag är ledig...
Publicerat Igår på 19:07 %d dy 8 minutes ago Hipshot sa:Var ute med den här killen i höstas.. förjävla skicklig, tävlat i mete i VM osv.. och sjukt trevlig! Fick se att han lagt ut en film från nov i höstas här om dagen.. Den där jiggen Gözta är riktigt vass faktiskt!Vart sjukt sugen, hastade över till Söders sportfiske och klickade genast in en massa gummi i kundkorgen.. Sen tänkte jag på de tre fiskeväskorna i garaget och hur j-la fulla de är vart inget köp.Men shit va sugen jag är på sjön nu! Måste ta tag i båten så fort jag är ledig...Han var nästan lika skicklig som jag i gösfiske.😁
Publicerat 12 timmar sedan %d hr 12 hours ago lsjonsson sa:Han var nästan lika skicklig som jag i gösfiske.😁Göses 😳
Publicerat 8 timmar sedan %d hr Detta är en populär post. Tog oss upp till fjälls några dagar sedan och vädret var fantastiskt bra med sol hela dagen. Fisket var också bra så åkte hem den dagen supernöjd,med dom största fiskarna just under kilot
Publicerat 8 timmar sedan %d hr 49 minutes ago stefan sa:Tog oss upp till fjälls några dagar sedan och vädret var fantastiskt bra med sol hela dagen.Fisket var också bra så åkte hem den dagen supernöjd,med dom största fiskarna just under kilot...och dom därfiskarna är riktigt goda att äta när dom kommer upp ifrån en fjällsjö.❤️