Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Garmin astro 320, DC 40band.

Featured Replies

Publicerat

Mitt DC40 började krångla förra helgen. J-la junk! Köptes för 2 år sen. Hoppas det tillhör de drabbade serierna så det går på garanti/goodwill :-/

Skickat från min LT26w med Tapatalk

Publicerat
  • Författare

Mitt DC40 började krångla förra helgen. J-la junk! Köptes för 2 år sen. Hoppas det tillhör de drabbade serierna så det går på garanti/goodwill :-/

Mja än så länge inget hört från Garmin, svar kommer nog i slutet på veckan ;)..Trist med ditt halsband förövrigt mitt under jaktsäsong och allt

Publicerat

Tycker batteritiden på 320 är helt värdelöst i jämförelse med 220 :o

Publicerat
  • Författare

Tycker batteritiden på 320 är helt värdelöst i jämförelse med 220 :o

Jepp, beror på alla finesser i menyn vettu ;) Nej men vet inte min slukar batteri trots strömsparfunktion och noll i bakgrundsbelysning

Publicerat

Jepp, beror på alla finesser i menyn vettu ;) Nej men vet inte min slukar batteri trots strömsparfunktion och noll i bakgrundsbelysning

.

Tycker inte den tar mycket batteri, har min på från0800-1600 (minst) och har batteri kvar.... Men stor skillnad om jag någon gång glömt ladda bat. O varit tvungen o köra med oladdningsbara....

Publicerat
  • Författare

.

Tycker inte den tar mycket batteri, har min på från0800-1600 (minst) och har batteri kvar.... Men stor skillnad om jag någon gång glömt ladda bat. O varit tvungen o köra med oladdningsbara....

Jo men glömde nämna det..kör ju engångsbatteri ;) kostar runt 60 för 8st Aa, laddningsbara är beställda =)

Publicerat

Rättning...köpte det i juni 2010. Fick svar av Garmin. Inom 3 år fixar de det på garanti. Annars kostar det 1600 kr...dvs detta som gäller för mig. Frågade om de kunde tänka sig goodwill-åtgärd eftersom mitt säkert tillhör de första felande serierna. Men icke. Jävla skitföretag! Synd att de ska ha monopol på just den typen av pejllösning.

Slutsats...KÖP INTE DC40! :-P

Publicerat
  • Författare

Jaha då är halsbandet uthämtat från posten, Stod service=  utbytt enhet.. har haft pejlen igång 1timme nu. Ingen flipp eller flopp med mottagningen..puhh så skönt. Får se om det håller i sig i skogen :D

Publicerat

När det gäller batteritiden så undrar jag om ni väntar tills de dör eller byter batteri i panik när den är nere på en pinne? Och om ni har rätt batterityp inställd?

Det senare har ingen betydelse för hur länge den går, men det har betydelse för visningen av återstående batterinivå. Dessutom så går min 220 (inställd och körd på NiMH) från fullt till en pinne på ungefär en timme, sen tuggar den på hela dan lik förbannat...

-- Mats