Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hjärnblödning eller? Sugen på äkta rävracer :-/

Featured Replies

Publicerat
2 hours ago Hipshot sa:

Har du sett såna pipor?? Det var som fan..

Absolut, låg en på F&Vs hemsida för runt 1 år sedan och sett någon mer med. Ring till de och kolla så den inte finns kvar men råkat försvinna från sidan?

• Svar 1,4k
  • Visningar 112,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Såå jävla hemma med denna bössa nu! Vinsten i 204 Ruger som kommer är inte monumental men det ska i alla fall provas.. Om man någon dag skulle ruttna så finns alltid 223 att gå tillbaka till.

• Till Skånska ?

• Jag kan börja med lite bilder 

Posted Images

Publicerat
  • Författare
4 hours ago Joacim sa:

Absolut, låg en på F&Vs hemsida för runt 1 år sedan och sett någon mer med. Ring till de och kolla så den inte finns kvar men råkat försvinna från sidan?

I will!

• 1 month later...
Publicerat
  • Författare

Nu har jag blåst av Fritid&Vildmark.. de hade inte lyft ett finger i frågan på en månad typ. Gjort en beställning via annan nasare nu, de kommer förmodligen beställa i sin tur via nasare i Danmark eller annan plats i Europa. Målet är att ha pipan i augusti men kraftigt skeptisk..

Så fort jag får ok fr Nasaren så blir det lite rörelse i skåpet, Howan får respass i väntan på nya röret och en bokad 223:a får flytta in även.

Publicerat

Jag blir alltid lika glad och förvånad när denna tråden dyker upp på Nytt Innehåll D. Att den fortfarande lever sen starten 2012... D

Publicerat

Jag får väl inflika nått jag med.🤪

För ett gäng år sedan blev jag pålurad att pipa om min Sako vixen 22 rem till en 223 med nån halleluja räffelstigning för att kunna ta tyngre kulor.

Att det inte fanns eftermarnadsprylar till en Sako vixen, ja det tänkte ju inte jag på då.

Det visar sig att ett löstagbart mag hade varit fint och även en kolv. Den står sedan en tid tillbaka i skåpet.☹️

Undrar om pipgängan på vixen passar något annat system?

Publicerat
  • Författare
15 hours ago JOBEno1 sa:

Jag får väl inflika nått jag med.🤪

För ett gäng år sedan blev jag pålurad att pipa om min Sako vixen 22 rem till en 223 med nån halleluja räffelstigning för att kunna ta tyngre kulor.

Att det inte fanns eftermarnadsprylar till en Sako vixen, ja det tänkte ju inte jag på då.

Det visar sig att ett löstagbart mag hade varit fint och även en kolv. Den står sedan en tid tillbaka i skåpet.☹️

Undrar om pipgängan på vixen passar något annat system?

Ok? Den jag ska köpa har en Boyds kolv monterad.. Så kolv verkar finnas. Däremot är det ju ledsamt att man inte kan byta underbeslag och montera löstagbart magasin. Det är ngt jag kommer sakna.. men den här bössan, givet att allt går i lås, är i princip enbart tänkt som grisbössa typ så användningen kommer bli minimal. Det är ju ok from 1/6 med tanke på alla möjligheter som öppnar sig ❤️

Publicerat

Grisbössa ?🙄😅

Nu är jag lite lost. Men jag skyller på åldern….

Publicerat
11 hours ago JOBEno1 sa:

Grisbössa ?🙄😅

Nu är jag lite lost. Men jag skyller på åldern….

På grisbanan kanske 😉

Publicerat
  • Författare

Något inlägg upp så förstår du tror jag.. thumbsup

Publicerat

Aaaaaah