Publicerat %s vid %s %d dy Detta är en populär post. På 2026-07-24 at 12:11 Islänningen sa:När jag testade 40gr VMax i grabbens Vixen, (222Rem), så öste den på i 1114 m/s 😁I ungdomens dagar, så ladda vi på fyllan. Tryckte ner hylsan I burken tog upp skrapa av den och pressa i kulan. De värsta var att vi sköt dem nyktra, varberger 777 varmint blev bara ett hål, sköt äckligt bra. Kompisen kör fortfarande samma bössa.
Publicerat %s vid %s %d dy 5 minutes ago hs_merkel sa:I ungdomens dagar, så ladda vi på fyllan. Tryckte ner hylsan I burken tog upp skrapa av den och pressa i kulan. De värsta var att vi sköt dem nyktra, varberger 777 varmint blev bara ett hål, sköt äckligt bra. Kompisen kör fortfarande samma.Nu närmar vi oss
Publicerat %s vid %s %d dy 2 hours ago hs_merkel sa:I ungdomens dagar, så ladda vi på fyllan. Tryckte ner hylsan I burken tog upp skrapa av den och pressa i kulan. De värsta var att vi sköt dem nyktra, varberger 777 varmint blev bara ett hål, sköt äckligt bra. Kompisen kör fortfarande samma.Vad var det för krut?
Publicerat Igår på 11:07 %d dy På 2026-07-25 at 09:47 Hipshot sa:Farten är kul.. det får inte gå för lång tid mellan skott o träff när man sträcker ut lite på avståndet 😇Men behövs den? Kanske inte..Precis mina 75gr vmax gör 1010mps men skruvar jag upp de i appen till 1200 så är de 0,037sek snabbare till räven på 200m 😄
Publicerat Igår på 11:24 %d dy 16 minutes ago Herbert sa:Precis mina 75gr vmax gör 1010mps men skruvar jag upp de i appen till 1200 så är de 0,037sek snabbare till räven på 200m 😄Tänk på att det är 0.037 sek mindre som Murphy kan jävlas
Publicerat 5 timmar sedan %d hr Författare Fan.. skönt att dödsmusen är åter, underskatta aldrig Murphy! Men seriöst så ska det gå fort MEN inte för fort, vill inte skjuta slut på pipan lika fort som jag gjorde med Howan. Bara tanken på att på nytt ta krånglet med Schultz&Larsen får en att vilja backa ngr grain.. Hamnar jag där så åker bössan pronto sen blir det bygge.. om jag fortfarande då ids böka med rävarna dvs..
Publicerat 37 minuter sedan %d min Endera dagen ska jag börja panga med min Schultz&Larsenpipa, hur ligger du till??