Publicerat Mars 22, 201214 yr Författare Då låg licensen i lådan idag, så nu är det bara att vänta in pangen, det blir dessutom dubbelt kul nu, för nästa lördag hämtar jag hem en Marlin 1897 Cowboy i 22LR. Jens, du fick aldrig iväg ammon förstår jag, helt förståeligt med tanke på hur gummisnodden jävlats med dig, men ville bara kolla så att det inte försvunnit på vägen.
Publicerat Mars 22, 201214 yr Jens, du fick aldrig iväg ammon förstår jag, helt förståeligt med tanke på hur gummisnodden jävlats med dig, men ville bara kolla så att det inte försvunnit på vägen. Har inte stressat ihjäl mig med pluggen eftersom jag visste att spettet ännu inte var i dina nävar, samt att jag ville kolla om jag hade någonting mer liggandes som jag inte behöver ha kvar. Har lite mer plugg nu av modell "äldre" som torde passa den riggen! Det finns även en bajonett här till m/96 om du skall gå in i närstrid med gris eller troll Hade även hoppats på att jag skulle hitta min gamla original vapenväska med prylar som är tidstypisk men den är dessvärre inte längre kvar i mina ägor som det ser ut Nu behöver herrn' bara en uppsättning vadmal, sen är du komplett som Åsa-Nisse jägare i storskogen!
Publicerat Mars 23, 201214 yr Författare Bring it on bara, bajonett och allt ! Vadmal har jag, så riggen är komplett bara bössa mtbh kommer från plattlandet..