Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Swedish Game Fair 25-27 maj

Featured Replies

Publicerat

man får väl leta upp hippen och gaffla lite med honom...

• Svar 92
  • Visningar 13,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat

Kom fram och hälsa om ni ser mig, hur jag ser ut får ni lista ut själva ;)

Publicerat

ska dit på söndag...någon annan som inte får ledigt innan??

ska dit och pröva min tok till hund på gris

följer gärna med ner på Söndag :)

Publicerat

följer gärna med ner på Söndag :)

du är välkommen att följa med

Publicerat

Blir ett besök under lördagen....,

Sent from my Storno 940 using Nmt 450

Publicerat

Då bär de av. Vart senare än planerat då de vart ett trafikeftersök som drog ut på tiden så har bara nuddat kudden :unsure: Innan de var upp igen.

S.

Publicerat

Dyker upp om ca en timme där då. Känner enklast igen mig genom rakad skalle samt några tatueringar som står mitt nick på :)

Publicerat

Fick vi inte se några träffbilder... ;)

Fick ju bara skjuta i en sandhög :P

Det skulle ju vart en tävling där dom som skjuter med alla ska skjuta mot en tavla och den som skjuter den minsta träffbilden vinner något :)

Det skulle nog få fler att testa tror jag :)

Publicerat

Träffade på Hippen å Fitzo igår vid hela havet stormar, trevligt värre! Sköt 725:an med 81 pipor, kändes helt ok, den sköt bättre än mig.

Publicerat

Vill tipsa om buffén i stallet. (195:-)

Massor av gott att skyffla på tallriken Tror det blev 4 vändor innan kroppen sa stopp (tyvärr) :D

Publicerat

Vill tipsa om buffén i stallet. (195:-)

Massor av gott att skyffla på tallriken Tror det blev 4 vändor innan kroppen sa stopp (tyvärr) :D

Käkade där idag, fyyyyyyyyy faaaaan va gott det va :) blev en och annan öl också för att svalka kroppen i värmen!

Kan ha stött på flera forumister, kände igen några som jag inte kunde placera :) så om ni såg någon rödhårig kille med solglasögon så vad det jag :)

Publicerat

Åker dit imorgon med hundarna och deras husse. Om ni ser en person i svart luvtröja som det står Linköpings Studentspex på ryggen på så är det jag :)

Såg ryggen av dig innan du försvann i vimlet, du hadde något svart i koppel :)

Publicerat

Såg inte någon härifrån inte. va dock bara där en kortare stund då jag gick genom ganska så snabbt. köpte dock ett par halvhöga kängor modell bättre för billig peng samt testsköt en berätta som satt helt otroligt bra för mig. den gjorde verkligen jobbet helt själv!

Publicerat

kan ha sätt en del Forumister idag, då ja va där hela dagen :)

Nya tag i morrn :) ser ni en med Röd laika keps o nå svart vitt i kopplet kan de vara jag.

Publicerat

kan ha sätt en del Forumister idag, då ja va där hela dagen :)

Nya tag i morrn :) ser ni en med Röd laika keps o nå svart vitt i kopplet kan de vara jag.

Då såg jag nog dig skulle jag tro :P

Publicerat

Då den trevliga själen Isjonsson inte hade möjlighet att åka de få mil det är ner till Tullgarn, :lol: så lägger jag upp de få bilder jag tog idag :)

post-9181-0-13064800-1338063791_thumb.jp

post-9181-0-99372800-1338063881_thumb.jp

post-9181-0-27961300-1338064017_thumb.jp

post-9181-0-43705800-1338064153_thumb.jp

post-9181-0-09997600-1338064217_thumb.jp

post-9181-0-08769000-1338064335_thumb.jp

Den sista bilden visar dagens 2 inköp :) Köptes på Racerback såklart :lol: (Var annars liksom? :wub: )

(Var bara tvungen att slänga med den vackra keps jag fick av Staffans jakt&vapen också :wub: :wub: )

:D:lol:

Publicerat

Ja det var helt klart värt att åka på mycke att se på.Vi var där från 1030 till 1630 sen braka vi hem dryga 80 mil t r.har nog möt några forumister utan att veta vem..Ska åka nästa år men då blir det över nattning ..

Publicerat

skulle åka ner nu på söndag(idag) men fick problem med rörmokeriet i kroppen,,,,, :angry:

Publicerat

Tack Gustaf! :)

Vad du är omtänksam! :wub::)

Var är filmsnutten från the big five som du skulle skjuta och en kompis åt dig filma??? :lol::PB):P:rolleyes::wub:

Det såg ju bra ut dina inköp. :)

Publicerat

Såg ryggen av dig innan du försvann i vimlet, du hadde något svart i koppel :)

Trevligt! Hejsan! :)

Det där svarta var Daimler, en riktig virverlvind till kopov.

Publicerat

Köpte min Astro 320 efter diverse prutande med Jaktia där de beklagade sig över sina marginaler....nyss hemkommen från Turkiet hade jag vanan inne ;-) Blev också ett Aimsport skjutstöd för 699 spänn. Var skeptisk först men efter att ha testat så var det helt suveränt. Helt still anläggning....kanonprodukt! Det klår björnstödet med hästlängder!

http://www.aimsport.se/

Publicerat

Var där med familjen igår. Träffade Hippen och klämde på hagelpangar.

Sköt lite också, missade tyvärr Fitasc så det fick bli fulsporting med två olika Berettabockar och lite kråka med Browning.

Såg ryggen på Kristin, men då hade dottern tröttnat (orkade ändå fem timmar) så det blev inte tid att hälsa.

Publicerat

Var där hela dagen i går. Träffade så många man känner och många nya bekantskaper!

Kollade på en ev ny invistering på kulvapen sidan. Får väl se om man äntligen komer till skott med det inköpet.....

Sedan myyyyycket hund snack som vanligt.

Publicerat

Köpte inte ens mat! Men skjöt för en Tusing! :) Skjöt varenda bössa jag komm över! Kul som fan! Men kinden är lite skavd idag!

Blir byte av urikan till en comfort med 71cm pipa! Bestämde mig igår! Och typ 2032 en F3. Hade Blaser keps och Blaser skjorta

S.

Publicerat

var där i fredags och träffade två forumister hippen och tolle, trevligt att råkas :)

sen var man och kände på blaser r8 tracking man vart förälskad direkt :wub: men tyvär för dyr för mig <_< annars vart det bara 4 filmer inhandlade!