Hoppa till innehåll

Swedish Game Fair 25-27 maj


Rosven

Recommended Posts

man får väl leta upp hippen och gaffla lite med honom...

Hittade du mej då? Har som vanligt jävligt dålig koll...

Träffade på Hippen å Fitzo igår vid hela havet stormar, trevligt värre! Sköt 725:an med 81 pipor, kändes helt ok, den sköt bättre än mig.

Gnällpitt, tyckte du sköt BRA!!

Köpte inte ens mat! Men skjöt för en Tusing! Skjöt varenda bössa jag komm över! Kul som fan! Men kinden är lite skavd idag!

Blir byte av urikan till en comfort med 71cm pipa! Bestämde mig igår! Och typ 2032 en F3. Hade Blaser keps och Blaser skjorta

Mmm Blaser.. Undrar om de hade plockat undan den som gick sönder? :lol: Generalhaveri, gick inte att bryta. Såg hur mycket våld skjutledaren fick använda för att få isär smecket.. Sen ställde de bara in bössan i tältet så när vi skulle skjuta stressduva så fick en snubbe ånyo prova på Blaser.. han fick iväg två skott typ .. I skjutlaget innan där så var det en snubbe som sköt med en Beretta DT11 eller vad de kan heta.. där trilla avtryckaren väck Allt medans Putte och jag stod och matade på med Browning :wub:

var där i fredags och träffade två forumister hippen och tolle, trevligt att råkas :)

sen var man och kände på blaser r8 tracking man vart förälskad direkt :wub: men tyvär för dyr för mig <_< annars vart det bara 4 filmer inhandlade!

Japp! Trevligt!

Träffade MKJ ...idag eller var det igår? Minns fan inte och sen ett rejält koppel av annat forumfolk. Karelaren var fram och stod där och flina åt mej, han riktigt såg hur jag grubblade och funderade. Lyckades placera honom geografiskt men namnet fick han fan hjälpa mej med. Var ytterligare någon sån där pinsamhet som jag glömt.

Iaf en sådär mässa. Hustrun och jag var inte riktigt så taggade för detta, hade inget direkt kul eget projekt och inget eget fika. Handlade iaf tre skjortor och en bra fleecejacka för en femhundring tror jag det blev. Sköt Hela havet stormar med Putte, kul men bökigt. Innan dess sköt vi Fitacs (??) och det var fan kul på riktigt! Vart rent bitter när jag supmade en macka och därmed sköt jämt med Putte.. fan flyger i en när man ställer sig där brevid honom :wub: Vi var iaf nöjda, sköt 23 båda två. Hade tänkt skjuta igen idag men av olika skäl, läs Whiskey, GT,rötjut,Xanté (??) kvällen innan så piggnade man inte till förrän runt 14-tiden. Helvete så illa jag mådde i förmiddags på mässan..

Förjävla kul att träffa allt folk är det iaf, ska ned till Sörmland och jaga dov i höst och nu har jag fan bestämt mej för att få tummen ur! Kompisen sköt 13 på en dag och hade därefter fyllt släpet så han vart tvungen att hoppa över kvällsvaket :wub:

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • Svar 92
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Hipshot

    7

  • storviltsjägaren

    5

  • strävhår

    5

  • Per Gustafsson

    5

Var nog jag som hade livet av den :P Gillade browningen med 81 cm pipor.

S.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Träffade MKJ ...idag eller var det igår? Minns fan inte och sen ett rejält koppel av annat forumfolk. Karelaren var fram och stod där och flina åt mej, han riktigt såg hur jag grubblade och funderade. Lyckades placera honom geografiskt men namnet fick han fan hjälpa mej med. Var ytterligare någon sån där pinsamhet som jag glömt.

:D :D :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Snurrade runt några varv mellan tio och två. Fru M och CC var de jag noterade från forumet tror jag.

Nån kan ju ha sett mig, rosa tröja och en rosa Hello Kittykeps B) Hade apan med mig i koppel mesta delen av tiden också, förutom då hon låg i Nivernaistältet och dominerade :lol:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

"Gnällpitt, tyckte du sköt BRA!!", Klart jag gnäller...........jag är ju Närking, men tack i allfall Hippen.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Träffa Hippen och Mattias och säkert en hel del andra som jag inte kunde placera... Kul var det iaf.och så har man tidernas bondbränna :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Träffade Jensa o Karelaren som ja vet iallfall.

såg även Fru Lewander.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

För egen del var jag funktionär på retrievertävlingen, stod och kastade dummies på station 5, mellan vattnet och värdshuset.

Han med en sväng runt på mässan när det var lunchpaus men för min del var hundarna behållningen, inte marknadsstånden. Hann inte med att ta mig bort till skyttet tyvärr, får ta det nästa gång.

Markus

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

För egen del var jag funktionär på retrievertävlingen, stod och kastade dummies på station 5, mellan vattnet och värdshuset.

Han med en sväng runt på mässan när det var lunchpaus men för min del var hundarna behållningen, inte marknadsstånden. Hann inte med att ta mig bort till skyttet tyvärr, får ta det nästa gång.

Markus

Hann du med å kolla nåt på vorstehklubbens apporttävling ?
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Visste inte att vohrsteklubben körde något så nej det gjorde jag inte. Tittade inte på "insatsapporten" heller tyvärr.

Markus

Var nog vorstehklubben som hade hand om insattsapporten, vår vita tik var runt som en furie där och fick näst bästa tid..en hel halv sekund efter en labbe. Den labben tror jag vann alla dagarna, så den tjänade in sin egen mat för detta året i alla fall ^_^
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag var och hälsade på Casimir vid Vorstehklubben, gick förbi när Anders Nicklasson stod och kastade dummies på en retriveruppvisning. Behållningen där var att Anders var ruggigt nära att träffa en av deltagarna med en dummie :lol:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Gick ju fint det där. Om nån undrar så var det var 1121 tomhylsor i behållaren i Jaktmarkernas monter, jag var mindre än 1% ifrån det med min gissning och ska enligt sms ha ett presentkort på posten inom kort :)

Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Gick ju fint det där. Om nån undrar så var det var 1121 tomhylsor i behållaren i Jaktmarkernas monter, jag var mindre än 1% ifrån det med min gissning och ska enligt sms ha ett presentkort på posten inom kort :)

Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2

Tur Gubbe... :P

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag var och hälsade på Casimir vid Vorstehklubben, gick förbi när Anders Nicklasson stod och kastade dummies på en retriveruppvisning. Behållningen där var att Anders var ruggigt nära att träffa en av deltagarna med en dummie :lol:

post-9336-0-98282600-1338454747_thumb.jp

Hade han sitt bästa gå bort förkläde på då eller... :wub:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Menar du Anders så tycker jag nog inte att han behöver såna där attributsförstärkningar, misstänker starkt att han sitter när han kissar oavsett :wub:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Menar du Anders så tycker jag nog inte att han behöver såna där attributsförstärkningar, misstänker starkt att han sitter när han kissar oavsett :wub:

Nä, var herr Wrede jag syftade på. Han blev förevigad på rasspecialen som gick för ett tag sen, var hans arbetskläder då han var behjälplig i ringen -_-
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.









×
×
  • Skapa ny...