Publicerat Mars 30, 201214 yr Sitter i samma fundering. En kombinerad familjebil med en friluftsbil. Subaru "Baja" (för de som inte vet, outback med flak) var fixar man en sådan??
Publicerat Mars 31, 201214 yr Författare Boarhunter> Näe inte om det är en 05. Chefen har en Mazda som nu rullat åtskilliga mil men som verkar hållbar i motor och drivlina. Har kollat på Mazda BT 50 annonser och dom verkar klart billigare än andra märken. I diverse tester verkar dom få bra betyg.
Publicerat April 1, 201214 yr Boarhunter> Näe inte om det är en 05. Chefen har en Mazda som nu rullat åtskilliga mil men som verkar hållbar i motor och drivlina. Har kollat på Mazda BT 50 annonser och dom verkar klart billigare än andra märken. I diverse tester verkar dom få bra betyg. BT 50 är väl exakt samma bil som Ford Ranger? Tror Isuzu kan vara ett bra val, men dom jag har åkt ligger ganska långt efter andra komfortmässigt.
Publicerat April 2, 201214 yr Nej nej nej... Inte en Hilux..!!! Då blir vi andra tvungna att sälja. Kan omöjligt ha likadan bil som banjomicke. Fiat Uno med släp passar bättre din image...
Publicerat April 2, 201214 yr BT 50 är väl exakt samma bil som Ford Ranger? Tror Isuzu kan vara ett bra val, men dom jag har åkt ligger ganska långt efter andra komfortmässigt. Du kan få åka fram om det är så noga? Baksäte i dubbelcab är väl vad det är när det gäller comfort oavsett fabrikat.
Publicerat April 2, 201214 yr Du kan få åka fram om det är så noga? Baksäte i dubbelcab är väl vad det är när det gäller comfort oavsett fabrikat. Tänkte nog mer på den styva fjädringen, dom får väl också lassa mest i klassen? Upplevde den som väldigt stötig, trots framsätet
Publicerat April 9, 201214 yr Författare Har nu kikat runt lite och hört mig för hos bilverkstäder om diverse märken och det slutade med en L200-07 10tusen mil. Diesel, automat och 4 dörrars. Enligt de verkstäder jag pratat med skulle jag undvika L200án i årsmodell 02-06 med gamla karossen. Tydligen blev det en ny motor när nya karossen kom 06 som dom inte haft något problem med alls trots att många rullat många mil. Dock verkar Nissan vara klart överrepresenterad hos verkstäderna med rasade vevlager, framhjulslager och havererade toppar. Hiluxen blev för dyr för mig då en bil i samma prisklass hade gått det dubbla. Tror iaf att man har hittat en rejäl jobb o jaktbil nu. Holst din fågelinflammerade avart. Jag missade ditt inlägg tills nu. Ett lagom fordon åt dig vore en grålle med en hundlåda på hydraularmarna!
Publicerat April 9, 201214 yr Nej nej nej... Inte en Hilux..!!! Då blir vi andra tvungna att sälja. Kan omöjligt ha likadan bil som banjomicke. Fiat Uno med släp passar bättre din image...