Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Har fått nästan frihand på viltvården på ca 100ha skog.

Featured Replies

Publicerat
  • Författare

Ska väl försöka få tag på salix då! Bor 8km fårn marken och har inte fiskrens hemma varja dag utan det får bli en foder spridare där jag kan släppa hunden så det oftast är rävspår där :) Hade varit jävligt mycket enklare om jag bodde på marken, funder med på någon foder häck t vintern har en nästan klar får se vart den ska stå och vart jag ska få tag på ensilage får fråga bonden hemma vid. Har inte någon asp vad jag sett :( Kul med änderna men skippar någ fåglarna ett tag, eller ja inte svartfågalarna, o måsarna!

Publicerat

Haha okej jusste du ska få ( Har fått? ) hund snart!

Roligt. ;)

Vad ska du ha i foder automaten då? Annars kan du köpa tex hundfoder och slänga ut lite på ett ställe blandat med nåt kött, och sedan gräva ner i olika högar. Foderautomat är dyrt och onödigt för rävåtel enligt mig . ;)

Alltid bra med svartfågel jakt ;). Jag skulle skjuta en kråka igår ( Skyddsjakt ) men precis när jag la mig ner med 22 och skulle skjuta..så kom en älg och skrämde den på åkern -.- xD så jag satt och glodde på en kalvtjur i en kvart istället innan jag gick in igen.

Publicerat
  • Författare

Hundfoder i automaten, ska sen gräva ner maginnehål från djuren vi skjuter i höst.

Publicerat

vad blev det för hund?

Publicerat
  • Författare

Am foxhound, tiken är Korpens betten, Och hanen heter Nixon :) Skjutet lodjur för båda, hanen även skällt björn i ett par timmat någon/några gånger...:)