Publicerat Februari 13, 20188 yr Författare beställt nya grejer bland annat ny typ av ledslinga,ny typ av skymningsrelä mm
Publicerat December 4, 20187 yr Författare Nya grejer hemma,3w,6w bland annat och det är 53 meter till björkarna på bilden så dom lyser bra.
Publicerat Februari 7, 20197 yr Författare Senaste varianten av belysning,den är på 9w och lyser ca 45-50 meter långt och ca 20 meter brett på det avståndet.Ingen bra bild dock.
Publicerat Februari 12, 20197 yr Författare 4 minutes ago vildmark sa: säljer du paket? Hej!Jag har skickat medddelande till dig.
Publicerat Februari 27, 20197 yr Funderar på att skaffa något till Åteln, men vilken färg på ljuset ska det vara Grönt, Rött eller Gult? Ni som har erfarenhet kan väl svara!
Publicerat Februari 27, 20197 yr Författare Absolut vanligast är grönt sen vitt sen kommer styrkan på lampa ,relä eller relä och dimmer eller timer eller timer och dimmer i nänmnda ordning.
Publicerat Februari 28, 20197 yr Författare 20 hours ago Finn Inge Vidare sa: Funderar på att skaffa något till Åteln, men vilken färg på ljuset ska det vara Grönt, Rött eller Gult? Ni som har erfarenhet kan väl svara! Har skickat meddelande till dig.
Publicerat April 17, 20197 yr hej, jag är intresserad av lampor, dels en ledbar med 9w samt 4st 9w (de runda i silver
Publicerat April 21, 20197 yr Författare På 2019-04-17 at 15:46 pokelia sa: hej, jag är intresserad av lampor, dels en ledbar med 9w samt 4st 9w (de runda i silver Ok,skriver du till enskild person eller bara att du är intresserad av sådana som upplysning och att du ska skaffa dom själv?
Publicerat Maj 20, 20197 yr Författare Ny variant av 6w beställd med grönt ljus samt en annan variant av 9w
Publicerat Maj 22, 20197 yr Författare Dom nya 6w kom hem nu och det är den varianten i helt silver jag fick hem.