Publicerat April 14, 201214 yr Författare Jo, ante känner jag. :-) Grund- Hur har valpen gått? Rocky är en rätt kul hund, och ja ångrar lite att ja inte tog en parningsvalp... Sent from my ST17i using Tapatalk
Publicerat April 15, 201214 yr Lite ojämn i början, men nu på slutet har han gått riktigt bra faktiskt. Men dom är ju bara ett år nu. Synd att lojakten blev ett fiasko bara. Ska väl testa på nån Björn har jag tänkt:)
Publicerat April 15, 201214 yr Författare Ok, kul att dom verkar funka.! :-) Har du hunnit få nån uppfattning om fart, drevsätt och hårdhet i skallet.? Sent from my ST17i using Tapatalk
Publicerat April 15, 201214 yr Driver snabbt och gärna i vind, väcker mycket på slag på räv och mård, på lo var han tystare och gav ifrån nåt skall då och då men överlag så är han lös. Är nöjd hittils
Publicerat April 15, 201214 yr Författare Ok, väckskallen kommer inte från rocky iaf, han e hård som sten... :-) Sent from my ST17i using Tapatalk
Publicerat April 19, 201214 yr Hej på dig Korpen, tror vi har träffats nångång på Tullgarns mässa om jag ej minns helt fel... Välkommen!