Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Tikka T3 + GRS Kolv

Featured Replies

Publicerat
  • Författare

Bra skit!

Har samma rigg i 6,5a!

coolt.. har du haft några problem med din eller det är bara min som har varit ett måndagsexemplar???

• 2 weeks later...
Publicerat
  • Författare

va och hämtade bössan igår efter att ha fått den bäddad och stält trycket så nu jävlar är det dax att se vad den går för men får invänta lite bättre väder och låta gårdagens intag av lite starkare drycker har lämnat systemen..

visste inte att man kunne ställa trycket på orginal trycket... tycker mer och mer om min bössa

nästa grej som står på inköps listan är ett taktiskt slutstyckes handtag men vet ej vilken modell som jag ska välja och byta ut plast biten bak på slutstycket till en i aluminium. :biggrin: :biggrin: sen blir den nog att köpa en rekylbroms men det blir nog inte fören nästa år när man har tid att vara utan bössan

post-11717-0-72534000-1343488495_thumb.jpost-11717-0-38911000-1343488515_thumb.jpost-11717-0-76490100-1343488535_thumb.jpost-11717-0-73057300-1343488551_thumb.j

• 5 months later...
Publicerat
  • Författare

post-11717-0-29099400-1358968608_thumb.j

Längtar tills det blir fin väder med lite väder så att man kan lägga sig på vallen...

Någon som kan ge tips om en bra rekylbroms som passar till min pipa?? Va sugen på en ifrån LRD men har för klen pipa för deras broms :wallbash:  :wallbash: :wallbash:  

• 3 weeks later...
Publicerat

Hej

Har precis beställt en GRS till min SAKO 75 och undrar var du fick din plastbäddad? 

Ska även sätta på en ljuddämpare så jag behöver även gänga pipan men har inte koll på vilka i Skåne som är bra på detta.

Hur trivs du annars med GRS-kolven?

Publicerat

Googla "saxtrup arms" - så ser du om Lauritz är smeden du söker! Finns i Hörby.

/M

• 2 weeks later...
Publicerat
  • Författare

Hej

Har precis beställt en GRS till min SAKO 75 och undrar var du fick din plastbäddad? 

Ska även sätta på en ljuddämpare så jag behöver även gänga pipan men har inte koll på vilka i Skåne som är bra på detta.

Hur trivs du annars med GRS-kolven?

Jag lämnade min till jakt och friluftsgården mellan lund och dalby..

• 5 months later...
Publicerat
  • Författare

Har fått hem bössan efter att fått pipan gängad och monterat en A-Tec Maxim dämpare. Börjar nog bli nöjd med bössan nu och får se mig själv som färdig med den.

post-11717-0-10249800-1376215190_thumb.j