Publicerat Juli 15, 201213 yr Författare Bra skit! Har samma rigg i 6,5a! coolt.. har du haft några problem med din eller det är bara min som har varit ett måndagsexemplar???
Publicerat Juli 28, 201213 yr Författare va och hämtade bössan igår efter att ha fått den bäddad och stält trycket så nu jävlar är det dax att se vad den går för men får invänta lite bättre väder och låta gårdagens intag av lite starkare drycker har lämnat systemen.. visste inte att man kunne ställa trycket på orginal trycket... tycker mer och mer om min bössa nästa grej som står på inköps listan är ett taktiskt slutstyckes handtag men vet ej vilken modell som jag ska välja och byta ut plast biten bak på slutstycket till en i aluminium. :biggrin: sen blir den nog att köpa en rekylbroms men det blir nog inte fören nästa år när man har tid att vara utan bössan
Publicerat Januari 23, 201313 yr Författare Längtar tills det blir fin väder med lite väder så att man kan lägga sig på vallen... Någon som kan ge tips om en bra rekylbroms som passar till min pipa?? Va sugen på en ifrån LRD men har för klen pipa för deras broms :wallbash:
Publicerat Februari 10, 201313 yr Hej Har precis beställt en GRS till min SAKO 75 och undrar var du fick din plastbäddad? Ska även sätta på en ljuddämpare så jag behöver även gänga pipan men har inte koll på vilka i Skåne som är bra på detta. Hur trivs du annars med GRS-kolven?
Publicerat Februari 11, 201313 yr Googla "saxtrup arms" - så ser du om Lauritz är smeden du söker! Finns i Hörby. /M
Publicerat Februari 21, 201313 yr Författare Hej Har precis beställt en GRS till min SAKO 75 och undrar var du fick din plastbäddad? Ska även sätta på en ljuddämpare så jag behöver även gänga pipan men har inte koll på vilka i Skåne som är bra på detta. Hur trivs du annars med GRS-kolven? Jag lämnade min till jakt och friluftsgården mellan lund och dalby..
Publicerat Augusti 11, 201312 yr Författare Har fått hem bössan efter att fått pipan gängad och monterat en A-Tec Maxim dämpare. Börjar nog bli nöjd med bössan nu och får se mig själv som färdig med den.