Publicerat Maj 3, 201213 yr http://www.jaktojagare.se/aktuellt/stovare-pa-rymmen-vargdodad fan va trist...
Publicerat Maj 3, 201213 yr Såg det på fejjan och jag kan inte säga fler svordomar än jag redan gjort... Riktigt skittråkigt och ledsamt
Publicerat Maj 3, 201213 yr Kan inte tänka mej något värre... Har begravt min beskärda del efter olyckor, men detta vore ändå värre...
Publicerat Maj 3, 201213 yr Fruktansvärt när sånt här händer! Lider med ägaren o dennes familj. Hoppas man alldrig behöver vara med om något sådant personligen! Tyvär så kommer vi få se mkt sånt här framöver med dagens politik (eller ska vi säga utan politik)
Publicerat Maj 3, 201213 yr Fyf-n va hårt... Har själv avlivat min egen hund men det var ju inget misstag. Hade jag råkat släppa min hund till vargarna hade man ju börjat lipa :S Stackars hundägare.
Publicerat Maj 3, 201213 yr Har själv en stövartik som är hundvärldens Houdini. Tackar min lyckliga stjärna att detta öde inte drabbat henne. Än.... Trots att Svergies mest kända varg varit synligt några km från mig, under förra veckan och tiken rymde från smällarna under sista April. Lider verkligen med hennes "familj"!
Publicerat Maj 3, 201213 yr Lider med ägaren. Jag kan bara tänka mig hur hemskt detta skulle kännas... Tyvärr så kommer det bli mer sånt här..
Publicerat Maj 4, 201213 yr Usch, det gör så ont att se och läsa detta.. Det är bara att beklaga över den rovdjurspolitik vi (tyvärr) har..
Publicerat Maj 4, 201213 yr Usch, ingen rolig sitts som troligtvis kommer att bli allt vanligare tyvärr.Mina tankar går till familjen.Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Maj 4, 201213 yr Fyyy Fan!! Tankarna går till familjen!! Finns inte ord om vad jag tycker om de där grå..........
Publicerat Maj 4, 201213 yr ...svårt att uttrycka sig behärskat när man ser detta, men nu är det fan i mej dags för revolution ! Vilken hund i ordningen är det inte man ser som ligger där vänd ut och in av vargarna ?? Extra jävligt när det drabbar en hund man känner till och som hade sådan "Star quallity" som Sally