Publicerat Maj 15, 201213 yr Det finns en flik här ovan som är benämnd "Member Map" Det vore ju lite roligt om den användes lite flitigare...
Publicerat Maj 15, 201213 yr Det finns en flik här ovan som är benämnd "Member Map" Det vore ju lite roligt om den användes lite flitigare... Jag finns i norr iaf.
Publicerat Maj 15, 201213 yr Hur kommer jag dit? Sidan säger att jag inte har tillstånd att gå in där
Publicerat Maj 15, 201213 yr Hur kommer jag dit? Sidan säger att jag inte har tillstånd att gå in där Konstigt??? Det får bli ett fall för Hippen el. Wizard.
Publicerat Maj 15, 201213 yr Inte sett den tidigare?! I alla fall inte uppmärksammat funktionen. Också addat mig där.
Publicerat Maj 15, 201213 yr Sitter på jobbet och kan inget göra så jag har kört det vidare till de andra moderatorerna, gissar att detta främst är ngt för Wiz och Niclas. Mvh!
Publicerat Maj 15, 201213 yr Klart. härligt Hippen du ligger bra till för en kaffe paus när jag kör till mina "rednecks" i norr
Publicerat Maj 15, 201213 yr Alla vi som inte får vara med och leka med dom stora grabbarna är ekkorjägare! Verkar vara något med våran profil som gör att det inte funkar.
Publicerat Maj 15, 201213 yr Alla vi som inte får vara med och leka med dom stora grabbarna är ekkorjägare! Verkar vara något med våran profil som gör att det inte funkar. Smart du! hade jag inte tänkt på.