Publicerat Maj 15, 201213 yr Jag vet varför en del inte kommer åt denna funktionen och jag skall fixa det så snart jag har jobbat klart...
Publicerat Maj 15, 201213 yr Klart. härligt Hippen du ligger bra till för en kaffe paus när jag kör till mina "rednecks" i norr Vafan kör du av huvudleden påväg norrut? Men gör du det så fixar vi nog lite fika. Vi kör Skånerost hemma så du ska nog bli nöjd Mvh!
Publicerat Maj 16, 201213 yr Jag kände mig mobbad ni andra har röda markeringar o jag fick ett blått hus så jag tog bort mitt. Mvh.
Publicerat Maj 16, 201213 yr Vafan kör du av huvudleden påväg norrut? Men gör du det så fixar vi nog lite fika. Vi kör Skånerost hemma så du ska nog bli nöjd Mvh! Mmmm det låter najs Hippen. jodå jag skall ju ända upp till Älmstad blir nog en tur upp i sommar. Ha det bäst Eas
Publicerat Maj 16, 201213 yr Hamnar helt åt skogen när jag lägger in min adress...... Vadå bor du inte i skogen? skriv in något annat när liggande ställe? Jag kände mig mobbad ni andra har röda markeringar o jag fick ett blått hus så jag tog bort mitt. Mvh. Du ser ditt eget som blått, dem andras som rött så bara lägg dit dig själv vi ser ditt hus som rött
Publicerat Maj 16, 201213 yr Vadå bor du inte i skogen? skriv in något annat när liggande ställe?Du ser ditt eget som blått, dem andras som rött så bara lägg dit dig själv vi ser ditt hus som rött Ok fixar det då tack Mvh.
Publicerat Maj 16, 201213 yr Vadå bor du inte i skogen? skriv in något annat när liggande ställe? Hamnade inne i stan när jag skrev min adress... Nu är jag iaf i närheten
Publicerat Maj 16, 201213 yr Är också med nu...Funderade lite på lämpligheten i detta egentligen. Vad hindrar ett troll från 25 snabba inlägg och sedan kartlägga vidare var de som innehar vapen kan finnas ? Drömmen för innehavare av siter typ p*t *.p måste ju vara att få fatt i vapenregistret ... /M
Publicerat Maj 16, 201213 yr Skriv inte er exakta adress, skriv bara stad eller liknande så man enbart har ett hum. Vi tar inget ansvar för om någon har lagt in alla intima detaljer i sin kartposition, det är upp till var och en.