Publicerat Januari 8, 201313 yr Har precis börjat använda det, men hittills har det funkat klockrent drar inte så mycket batteri heller. Man ser också hur mycket batteri det är kvar. Vet inte hur det funkar där det är dålig mottagning vi har ganska bra på dom ställena jag testat den. Bästa är väl att det nästan är gratis. Skickat från min GT-I9305 via Tapatalk 2
Publicerat Januari 10, 201313 yr Författare Nu kan jag nog uttala mig om swepointen, första veckorna va jag väldigt missnöjd.... Tills jag bläddrade igenom instruktionsboken samt några samtal till kontoret i Gävle. Är som sagt ingen teknik-kille.. Funkar nu riktigt bra, jäkligt skönt när hundarna går ur garmins räckvidd, fungerar även från kökssoffan;) Lite fränt när man ringer upp hunden när det har grytat, kan vara ett ruskigt liv i luren. Känns som sagt snäppet säkrare att ha hunden utrustad med gsm pejl, dåliga isar... Vägar... APU:are... Vargjävlar... Mm. Känner flera med tracker, även dom är nöjda, så märket på pejlen har nog ingen större betydelse
Publicerat Januari 16, 201313 yr Är det någon som kan förklara vad siffrorna i skallindikatorn betyder. Har en swepoint och där står det 17/21mins (1mins)
Publicerat Februari 1, 201313 yr Hej.. Har sedan 3 år tillbaka använt swedpoints gps pejl och vill nog påstå att jag är mycket nöjd. Enda problemet som varit är inte pejlen utan batteri tiden på dagens mobiler, LCD skärmen ta massor med energi. Byte därför till Motorola razr maxx, jösses vilken skillnad amoled skärmen kräver tydligen betydligt mindre kräm. Nu kan jag utan problem hoppa över laddningen mellan två jaktdagar. Uppdaterings hastigheten har jag satt till 20 sekunder iaf när det är ståndskall,, det tycker jag är fullt tillräckligt. Övrig tid, vid sök eller annat kör jag 1 minut. Valet av samma operatör i telefon samt halsband gör också en avsevärd skillnad, har prövat med 3 i telefonen och telia i halsbandet.. det var absolut mycket sämre. Tyvärr så har jag övertid tappat lite av förtroendet för Tracker,, detta sedan tiden med pointer gps. Allt var väl bra ända tills Zodiac tappade argenturen. Efter det så gick det bara åt H**** tyvärr, har alla västar samt sändare mm kvar men de används inte. //B