Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

En bössa - tusen frågor

Featured Replies

Publicerat

tråkigt annars så är det nått speciellt att vakna runt kl 2 på bockpremiären för att sen smyga ut och se soluppgången

• Svar 53
  • Visningar 12,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• killer_mouse
    killer_mouse

mitt första sikte har 42 öppning och det har jag än och det vapnet jag jagar och skjuter mest med har 40 öppning har dock 56 som sitter på vakracern men lite nödvändigt då jag jagar mycket räv på nät

• Nu ska bäste bror inte klyva hårstrån här. Bror vet minst lika bra som jag vad det är som inte är bra och vilka problemen i grunden är, låt vara att bäste bror ser på det hela en aning mer riskbenäget

• Det går snabbare att få licens på ett nytt vapen - om du inte bor i Jötttebårj - än att komma igenom en vapensmeds kö av arbeten. Du ligger redan risigt till i tid. Kan du inte låna en pang när du beh

Posted Images

Publicerat
  • Författare

Kan tänka mig det. Men vad sjutton, det kommer ju en bockpremiär nästa år med ;)

Publicerat

Kan tänka mig det. Men vad sjutton, det kommer ju en bockpremiär nästa år med ;)

vi får hoppas på det iaf
  • 1 month later...
Publicerat
  • Författare

Håller på att beställa vapenvårdsgrejer från Vapenvårdsbutiken men de har inga nylonborstar i kaliber 8 mm. Finns i 7.62 mm och 8.6 mm. Funkar nån av dem? Själv är jag skeptisk. Den lilla kan väl inte göra rent ordentligt och den stora är väl för stor?

Annars ska jag enligt deras kaliberguide ha läskstång 7 mm (.30), jagg 7.62 mm (.30), fyrkantiga draglappar 51 mm och 8 mm borstar. Det stämmer säkert :)