Publicerat Augusti 1, 201213 yr Jag är på fast jag för ändamålet har rätt uschla hundar, men sen kan vi ju köra först till 25 (friska) grisar för samma hund
Publicerat Augusti 1, 201213 yr Författare Jag är på fast jag för ändamålet har rätt uschla hundar, men sen kan vi ju köra först till 25 (friska) grisar för samma hund Även om vi börjar få lite bättre med gris så är jag chanslös där. Har bara lyckats komma över 25 grisar för hundarna en säsong och då var nog eftersöken medräknade.
Publicerat Augusti 1, 201213 yr Författare Drängafan och sorkhunden fick tag i en i natt iaf... Åh fan! Måste varit en halvsenil grimbart då.
Publicerat Augusti 1, 201213 yr Njae... Hon spårade på den rätt bra faktiskt. Men hon börjar bli sliten... Haltade rätt så omgående i natt.. :/
Publicerat Augusti 1, 201213 yr Blev ingen grimbart i natt, dom verkade inte rört sig alls. Kan ju ha och göra med kvällens skyfall. Nya tag i natt efter jobbet igen :-) / Stoltzen
Publicerat Augusti 1, 201213 yr Även om vi börjar få lite bättre med gris så är jag chanslös där. Har bara lyckats komma över 25 grisar för hundarna en säsong och då var nog eftersöken medräknade. Säg inte det, man vet inte hur säsongen ter sig. Skulle faktiskt gärna ha lite mer grävlingstycke i nån av hundarna iaf, det är en kul och inte så riskfylld jakt.
Publicerat Augusti 1, 201213 yr Njae... Hon spårade på den rätt bra faktiskt. Men hon börjar bli sliten... Haltade rätt så omgående i natt.. :/ Hon rörde på sej på morronen iaf, ska kolla övrr henne lite mer nu..
Publicerat Augusti 1, 201213 yr I nämnd ordning ska jag och jansson, storviltjägaren och teffek på mina (och grannens) grävlingar. 25 vet jag inte om vi fixar men vi ska garanterat jobba på saken! Det finns nog utrymme för nå'n mer hund som vill prova på...
Publicerat Augusti 1, 201213 yr Ja försöka kan jag ju alltid men är ju första säsongen för hunden så får väl se hur det går
Publicerat Augusti 1, 201213 yr Kan ju alltid bidra med mina 2 - 5 per år, är inte nedlusat med dom här direkt... :-)
Publicerat Augusti 1, 201213 yr Nu är det nära, bara 24 st. kvar.... Den vita hade fatt en liten efter endast ett par minuter ett stenkast hemifrån! Nu blir det till att prova på skogen.... Sent from my Storno 940 using Nmt 450
Publicerat Augusti 2, 201213 yr Författare Ja så har tanten startat säsongen. Blev 4 för Lina i kväll. Och av bara farten så passerade hon 200.
Publicerat Augusti 2, 201213 yr Jaha.. tro fan Musköt och damlaget bjuder upp till grävlingdans och käckt föklarar först till 25.. Du behöver väl inte skrämma skiten ur motståndarlagen innan de andra knappt kommit igång
Publicerat Augusti 2, 201213 yr Författare Jaha.. tro fan Musköt och damlaget bjuder upp till grävlingdans och käckt föklarar först till 25.. Du behöver väl inte skrämma skiten ur motståndarlagen innan de andra knappt kommit igång Ja men jag gav dem ju en natts försprång. För övrigt räknar jag med att Tyson & co redan passerat 10.
Publicerat Augusti 2, 201213 yr Har också bara 24 kvar nu i och med det var min första så lär jag inte komma upp i 25 på hela mitt liv :$
Publicerat Augusti 3, 201213 yr Författare Nu har Funny också gjort årsdebut. Hon kunde ju inte va sämre än Lina så det blev 4 för henne också.
Publicerat Augusti 4, 201213 yr Roger L var uppe en sväng med sin Laika blev en men 3 st som gick i gryt. Roger kommer nog upp en sväng nästa helg också då ska vi ta dom som gick i gryt. Men kan bli någon runda i veckan också. Lasse
Publicerat Augusti 4, 201213 yr Roger L var uppe en sväng med sin Laika blev en men 3 st som gick i gryt. Roger kommer nog upp en sväng nästa helg också då ska vi ta dom som gick i gryt.Men kan bli någon runda i veckan också. Lasse Vad det med Hera ni jagade? Skickat från min ST17i via Tapatalk 2
Publicerat Augusti 4, 201213 yr Lite osäker på namnet en Öst Laika tror jag det var väldigt mycket svart i den nu har jag inte så bra koll på Likorna. Han har skjutit björn för den bla. Tror Musköt har koll på det? Lasse
Publicerat Augusti 4, 201213 yr Författare Lite osäker på namnet en Öst Laika tror jag det var väldigt mycket svart i den nu har jag inte så bra koll på Likorna. Han har skjutit björn för den bla. Tror Musköt har koll på det? Lasse Tror han heter Seth i stamtavlan. Är iallafall efter Midas/Lazca.
Publicerat Augusti 4, 201213 yr Äre inte bättre döpa om till tråden utan bilder på våra krok svansar!
Publicerat Augusti 4, 201213 yr Äre inte bättre döpa om till tråden utan bilder på våra krok svansar! Sent from my iPhone using Tapatalk