Publicerat Augusti 15, 201213 yr Inbjudan till klappjakt Öjebyns viltvårdsområde Var: Samling vid teatern Karlberg När: Lördagen 10 November Tid:07:00 Arter: Räv, mårdhund, grävling, kråka, nötskrika, mås, mink, vildkanin, hare mm. Eventuellt Råbock vid någon såt. Vem får komma: Alla som är vettiga och trevliga Anmälan: Görs till dbtrapper på dbtrapper@hotmail.com i så god tid som möjligt, vi förbehåller oss rätten att stoppa om vi blir för många men det har inte skett sen dinosaurerna dog ut. Övrigt: Statligt jaktkort, vapenvett, hund får medtagas om man önskar, fika tas med vi pausar och gör upp eld när hungern smyger sig på. Väl mött!
Publicerat Augusti 22, 201213 yr Författare Glöm inte anmäla er. Till mailen så svarar jag med mitt mobilnummer så ni har om det är något.
Publicerat Augusti 22, 201213 yr Varför inte lägga en jakt tex under brunsttiden? Skulle nog vara fler intresserade, jag tex
Publicerat Augusti 22, 201213 yr Iå så har ni ett bättre datum, Då har vi slutat med Älgjakten. Så det finns en stor chans att man dyker upp iår. För det två gånger man varit med så har man hafft trevligt.
Publicerat Augusti 22, 201213 yr Författare Varför inte lägga en jakt tex under brunsttiden? Skulle nog vara fler intresserade, jag tex Testat men många jagade fågel då!
Publicerat Augusti 22, 201213 yr Jag kommer och som tidigare lovat, så tar jag med mig ett gäng bytokar härifrån.
Publicerat Augusti 27, 201213 yr Mailat in anmälan. VAd för vapen gäller iår? är renodlat hagel som gäller? hmm föll ju såg ju inte det där med vettiga o trevliga
Publicerat Augusti 27, 201213 yr Författare Yes bara hagel! Skulle någon bjuda mig på klappjakt med kulvapen skulle jag nog knappast dyka upp
Publicerat Augusti 27, 201213 yr Samma här skulle kännas lite osäkert, bra då får man lufta gamle bettan då
Publicerat Augusti 27, 201213 yr sitter o fundera på om man skulle anmäla sig, ska höra med kompisen om hon lånar ut soffan då de är lite i längsta (83 mil) för en dags jakt
Publicerat September 16, 201213 yr Vart i landet är det? Jag tittade och tittade men fann intet svar;) Med vänlig hälsning, Jakob
Publicerat September 16, 201213 yr Vart i landet är det? Jag tittade och tittade men fann intet svar;) Med vänlig hälsning, Jakob I Norrbotten är detta kring pite trakten
Publicerat September 18, 201213 yr Aj så långt bort från mig, ska vara lite längre söderut redan dagen efter så det kan bli "lite tajt". Sjukt trevligt låter det dock som, samt att det är ett jäkligt fint erbjudande för forumister. Snabb fråga till trådakaparen; Kriterierna om att man skall vara trevlig och vettig, räcker det med att man är så enligt egen utsago?
Publicerat Oktober 10, 201213 yr Tyvärr för långt upp i landet, annars hade det varit riktigt roligt att haka på
Publicerat Oktober 19, 201213 yr om jag är klar med älgjakten så kanske ja kommer ner,,skickar pm isf
Publicerat Oktober 19, 201213 yr Har samlingsplatsen på gps så jag ska hitta dit. Tar ca 1 timme och 6 minuter från mig till dit.