Publicerat Oktober 28, 201213 yr dbtrapper, får jag dispans på anmälan? Då vi väntar smått den 17:e så kan jag inte säga att jag kan komma eller ej, men om det är lugnt hemma så kan jag vara med då jag i stressat läge kan vara hemma på en kvart... Då jag bor hitanför Sikfors..
Publicerat November 7, 201213 yr Författare Sista uppen! På lördag smäller det! Varm välkomna ni som kommer!
Publicerat November 9, 201213 yr Int många timmar kvar nu, dags att sova så man orkar rulla iväg imorgon bitti.
Publicerat November 10, 201213 yr TAck för en trevlig dag, synd bara att rävarna lyste med sin frånvaro denna gång iallfall då jag var kvar.
Publicerat November 10, 201213 yr TAck för en trevlig dag, synd bara att rävarna lyste med sin frånvaro denna gång iallfall då jag var kvar. Blev inte bättre efter att du farit heller!
Publicerat November 10, 201213 yr Oki var en sån dag idag då. Man får ta nya tag nästa år då dom har klappjakt igen.