Publicerat Mars 20, 200719 yr ??? Behovet kvarstår hos dej oavsett hur mycket vi skjuter i div anläggningar. Själv ska jag köra en runda så fort jag fått min bil klar och skjuta väck duvor i ett stall, en maskinhall och på en såg. Sist jag gjorde den rundan i stallet och maskinhallen så vart det 38 duvor.. Men det var i höstas så det är dags igen nu. Mvh!
Publicerat Mars 21, 200719 yr Författare ???Behovet kvarstår hos dej oavsett hur mycket vi skjuter i div anläggningar. Själv ska jag köra en runda så fort jag fått min bil klar och skjuta väck duvor i ett stall, en maskinhall och på en såg. Sist jag gjorde den rundan i stallet och maskinhallen så vart det 38 duvor.. Men det var i höstas så det är dags igen nu. Mvh! Ja du har rätt hippen men som det alltid verkar så har anndra mer spännande jakter än man skälv har Lycka till med duvorna. Mvh.
Publicerat Mars 23, 200719 yr Författare Prata med annsvarig i grann byn i dag tala om vem jag va o att jag var kommunal jägare i grann byn o fråga om jag kunde jaga på deras tipp neeeeeeeeeeej de kan vi inte till låta vi har egena skyttar ok tack o hej :'( :'( :'(
Publicerat Mars 26, 200719 yr Författare Nu ska jag ut o kolla om lill bettan kan prestera noe på duvorna i byn. Mvh.
Publicerat Mars 26, 200719 yr Författare De va ju inte min dag i dag kan jag siga första kajan gick bra sen sköt jag en i en hög el stolpe kunde vart 35-40m tog i ving benet så vingen blev kass damp ner o skräna fick tag i en pinne o sprang efter i mellan massa gat sten o skit som kommun har som ett lager där slog knytnäven i en sten j..el när jag skulle damma till kajan o ryggen ballaur helt efter springandet mellan sten o skit fick tag in till sisst. F..n orkar inte 22an igenom ving benet elle är det non mer som råkat ut för detta att vingen kassar ur bara o pippin är hur pigg som helst körde med remington hv hp. Mvh.
Publicerat Mars 30, 200719 yr Författare Det går som en dans i byn nu dom trillar ner en effter en. Mvh.
Publicerat April 2, 200719 yr Körde en kortsväng runt till några ställen där jag skjuter duvor inomhus nu i kväll.. Hipshot har varit flitig, på ena stället fanns två som nu är skjutna, på det andra var det tomt. Mvh!
Publicerat April 2, 200719 yr Nej det brukar bli hundträningsvilt av dem.. sista högen glömde jag i bilen, upptäckte det ngr dagar senare efter att ha haft wachteln lös i bilen medan jag vakade gris.. Han hade försökt äta upp en duva hel typ och misslyckats.. ingen vacker historia :- ;D Mvh!
Publicerat April 2, 200719 yr Nej det brukar bli hundträningsvilt av dem.. sista högen glömde jag i bilen, upptäckte det ngr dagar senare efter att ha haft wachteln lös i bilen medan jag vakade gris.. Han hade försökt äta upp en duva hel typ och misslyckats.. ingen vacker historia :- ;DMvh! Smart drag ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Publicerat April 2, 200719 yr Tyckte wachteln med.. hundjävel.. han konverterade en duva till en korv, halvtuggad och nedtryckt i magen och därefter upplevererad i sätet i bilen.. Som tur var så var den hyfsat färsk så det luktade inte något men helt angenämnt var det inte! Mvh!
Publicerat April 3, 200719 yr Författare Körde en kortsväng runt till några ställen där jag skjuter duvor inomhus nu i kväll.. Hipshot har varit flitig, på ena stället fanns två som nu är skjutna, på det andra var det tomt.Mvh! Kanon när jobbet ger resultat ;D Mvh.
Publicerat April 3, 200719 yr Författare Tyckte wachteln med.. hundjävel.. han konverterade en duva till en korv, halvtuggad och nedtryckt i magen och därefter upplevererad i sätet i bilen..Som tur var så var den hyfsat färsk så det luktade inte något men helt angenämnt var det inte! Mvh! ;D ;D ;D Mvh.