Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Av skjutning i byn

Featured Replies

Publicerat

???

Behovet kvarstår hos dej oavsett hur mycket vi skjuter i div anläggningar. Själv ska jag köra en runda så fort jag fått min bil klar och skjuta väck duvor i ett stall, en maskinhall och på en såg. Sist jag gjorde den rundan i stallet och maskinhallen så vart det 38 duvor.. Men det var i höstas så det är dags igen nu.

Mvh!

Publicerat
  • Författare
???

Behovet kvarstår hos dej oavsett hur mycket vi skjuter i div anläggningar. Själv ska jag köra en runda så fort jag fått min bil klar och skjuta väck duvor i ett stall, en maskinhall och på en såg. Sist jag gjorde den rundan i stallet och maskinhallen så vart det 38 duvor.. Men det var i höstas så det är dags igen nu.

Mvh!

Ja du har rätt hippen men som det alltid verkar så har anndra mer spännande jakter än man skälv har :(

Lycka till med duvorna.

Mvh.

Publicerat
  • Författare

Prata med annsvarig i grann byn i dag tala om vem jag va o att jag var kommunal jägare i grann byn o fråga om jag kunde jaga på deras tipp neeeeeeeeeeej de kan vi inte till låta vi har egena skyttar ok tack o hej :'( :'( :'(

Publicerat
  • Författare

Nu ska jag ut o kolla om lill bettan kan prestera noe på duvorna i byn.

Mvh.

Publicerat
  • Författare

De va ju inte min dag i dag kan jag siga första kajan gick bra sen sköt jag en i en hög el stolpe kunde vart 35-40m tog i ving benet så vingen blev kass damp ner o skräna fick tag i en pinne o sprang efter i mellan massa gat sten o skit som kommun har som ett lager där  slog knytnäven i en sten j..el när jag skulle damma till kajan o ryggen ballaur helt efter springandet mellan sten o skit fick tag in till sisst.

F..n orkar inte 22an igenom ving benet elle är det non mer som råkat ut för detta att vingen kassar ur bara o pippin är hur pigg som helst körde med remington hv hp.

Mvh.

Publicerat
  • Författare

I dag gick det lite bätere .

Mvh.

Publicerat

Kul ! Grattis!  ;D

Publicerat
  • Författare

Tackar ;) jag låg på ett tak o damma till dom ::)

Mvh.

Publicerat
  • Författare

Det går som en dans i byn nu dom trillar ner en effter en.

Mvh.

Publicerat
  • Författare

Blev lite jobb för lill bettan i dag.

Mvh.

Publicerat

Körde en kortsväng runt till några ställen där jag skjuter duvor inomhus nu i kväll.. Hipshot har varit flitig, på ena stället fanns två som nu är skjutna, på det andra var det tomt.

Mvh!

Publicerat

Käkar ni dessa duvor??????

Publicerat

Nej det brukar bli hundträningsvilt av dem.. sista högen glömde jag i bilen, upptäckte det ngr dagar senare efter att ha haft wachteln lös i bilen medan jag vakade gris.. Han hade försökt äta upp en duva hel typ och misslyckats.. ingen vacker historia  :-  ;D

Mvh!

Publicerat
Nej det brukar bli hundträningsvilt av dem.. sista högen glömde jag i bilen, upptäckte det ngr dagar senare efter att ha haft wachteln lös i bilen medan jag vakade gris.. Han hade försökt äta upp en duva hel typ och misslyckats.. ingen vacker historia  :-  ;D

Mvh!

Smart drag  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Publicerat

Tyckte wachteln med.. hundjävel.. han konverterade en duva till en korv, halvtuggad och nedtryckt i magen och därefter upplevererad i sätet i bilen..

Som tur var så var den hyfsat färsk så det luktade inte något men helt angenämnt var det inte!

Mvh!

Publicerat
  • Författare
Körde en kortsväng runt till några ställen där jag skjuter duvor inomhus nu i kväll.. Hipshot har varit flitig, på ena stället fanns två som nu är skjutna, på det andra var det tomt.

Mvh!

Kanon när jobbet ger resultat ;D

Mvh.

Publicerat
  • Författare
Tyckte wachteln med.. hundjävel.. han konverterade en duva till en korv, halvtuggad och nedtryckt i magen och därefter upplevererad i sätet i bilen..

Som tur var så var den hyfsat färsk så det luktade inte något men helt angenämnt var det inte!

Mvh!

;D ;D ;D

Mvh.