Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Skånska jakt och fiskemässan Bosjökloster

Featured Replies

Publicerat

Hej någom mer än jag som ska dit, ska dit på Söndagen :)

Tänkte försöka få tag på lite skjysta jaktkängor till bra pris hoppas jag, samt få trofebedömt en råbockskalle,

Mvh

Publicerat

Jaag kommer lördag :)

Publicerat

Jag ska dit, vet dock inte vilken dag än...

Publicerat

Ska dit med tanten, lutar väl åt lördag...

Publicerat

Det blir på söndag.Tänkte ta med hunden på en liten utflykt.

Publicerat

Yes, blir en visit på söndagen :)

Publicerat

Blir en runda på lördag

Publicerat

blir nog söndag för min del

Publicerat

Vi försöker ses på söndag.

Publicerat

Var ska sleven vara om inte i grytan..... Vet dock inte riktigt vilken dag eller när. Men dit ska jag!

/T

Publicerat

Åker dit med familjen på lördag, på önskelistan står det jaktkängor och benstöd, medans resten ska kolla på hästuppvisningarna.

Publicerat

Var ska sleven vara om inte i grytan..... Vet dock inte riktigt vilken dag eller när. Men dit ska jag!

/T

Södag FM blir det! Ser ni ngn filur djupt försjunken över en hagelbössa så vet ni vem det är.....

/T

Publicerat

Blir nog söndag om det överhuvudtaget blir, kom grisjakt imån sen får vi se om jag kommer iväg på söndag! :)

Publicerat

Nä fan! Jag gör som jag brukar, jag jagar istället. :D

Publicerat

Jag har tyvärr lovat att ställa upp som funktionär på SM i trap på lördag från 07.30, därefter 30-års kalas till söndagsmorgonen så det blir varken jakt eller mässa för min del...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Publicerat

Jag ska dit imorgon och kika lite :)

Publicerat

Jo i morgon blir det en tur med tanten, så ser ni en skäggig glasögonorm med en boxer i koppel är det med största sannolikhet jag!! :geek:

Publicerat

Det blir nog en sväng sönda em var där något köpvärt ?

Publicerat

Någon som vet "bessta pris kompis" på Harrisstöd?

tänkte skicka en löpare som helst skulle slippa att springa igenom alla tälten

Publicerat
  • Författare

Bocken blev en brons och hitta ett par kängor ;)

Publicerat

Handlade alldeles för mycket, men va fanken.. Endast en gång om året ju.. :tongue:

Publicerat

Ganska missnöjd med mässan. Kö med bilen, 25 kr för parkering, 45 minuters kö för att komma in, 160 kronor i inträde. Om samma förutsättningar hade gällt för att få handla på ICA hade jag varit kund på Konsum.

Jag tycker att andelen utställare minskar år från år och att utbudet av olika produkter minskar samt att priserna är inte direkt låga. Visst kan man göra fynd men överlag är det ganska ordinära priser.

En positiv överraskning var dock att Jägarförbundet var välrepresenterat och hade bra service och bra svar på alla de frågor som jag hade till dem. Det gladde mig!

Publicerat

Ganska missnöjd med mässan. Kö med bilen, 25 kr för parkering, 45 minuters kö för att komma in, 160 kronor i inträde. Om samma förutsättningar hade gällt för att få handla på ICA hade jag varit kund på Konsum.

Jag tycker att andelen utställare minskar år från år och att utbudet av olika produkter minskar samt att priserna är inte direkt låga. Visst kan man göra fynd men överlag är det ganska ordinära priser.

En positiv överraskning var dock att Jägarförbundet var välrepresenterat och hade bra service och bra svar på alla de frågor som jag hade till dem. Det gladde mig!

Kö in från 23an till parkeringen i kanske 5-10 min, 3 personer före i kassan när man skulle gå in. Så om man köade ihjäl sig vet jag inte... :tongue:

Publicerat

Tja, när vi kom strax innan 11 så körde vi rakt in på parkeringen sen var det 1 min kö till billjetten. Priserna kan jag hålla med om är i högsta laget men det är ju inte grattis att organiser ett liknande arrangemang. Sen hittade jag ett par Arxus stövlar för 700:- vilket är minst 700:- billigare än vanligt så priserna kan vara bra om man letar. Jag har tidigare år hittat buffelskinnsbyxor för 900:- som normalt kostar 3500:- andra år så fynd finns.
Publicerat

Tja, när vi kom strax innan 11 så körde vi rakt in på parkeringen sen var det 1 min kö till billjetten. Priserna kan jag hålla med om är i högsta laget men det är ju inte grattis att organiser ett liknande arrangemang. Sen hittade jag ett par Arxus stövlar för 700:- vilket är minst 700:- billigare än vanligt så priserna kan vara bra om man letar. Jag har tidigare år hittat buffelskinnsbyxor för 900:- som normalt kostar 3500:- andra år så fynd finns.

Förra året köpte jag en Pinewood väst för 299:- i ett fiskestånd när de kostade 599:- i ett jaktstånd. I år blev det en rygga för 795:- där ordinarie pris är 1695:- . Så visst finns det fyn om man är medveten!