Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Skånska jakt och fiskemässan Bosjökloster

Featured Replies

Publicerat

Förra året köpte jag en Pinewood väst för 299:- i ett fiskestånd när de kostade 599:- i ett jaktstånd. I år blev det en rygga för 795:- där ordinarie pris är 1695:- . Så visst finns det fyn om man är medveten!

Precis, dessutom går det normalt att pruta, speciellt på söndagen. Jag köpte en vapenrem, handsyd i skinn av excusivare sort o prutade ca 20% utan några problem. Det enda som är problem att pruta på är maten, som givetvis är dyr inne på området.
Publicerat

Tja, när vi kom strax innan 11 så körde vi rakt in på parkeringen sen var det 1 min kö till billjetten. Priserna kan jag hålla med om är i högsta laget men det är ju inte grattis att organiser ett liknande arrangemang. Sen hittade jag ett par Arxus stövlar för 700:- vilket är minst 700:- billigare än vanligt så priserna kan vara bra om man letar. Jag har tidigare år hittat buffelskinnsbyxor för 900:- som normalt kostar 3500:- andra år så fynd finns.

Nä det är inte gratis att arrangera dylika event. Vet du vad man som utställare får betala ? Torde räcka för att få finanserna att gå ihop. Parkeringen betalar jag gärna då scouterna får dessa pengar. 160 spänn i inträde tycker jag är lite hutlöst. Tror faktiskt mässan kommer att , om inte dö så minska i omfång om inte detta justeras. Tänk om ni är 5 st i en familj o alla vill gå på mässa
Publicerat

Köerna har varit olika långa, men 45 minuter, som i mitt fall, för att komma in finner jag extremt dåligt. Det kommer inte som en överraskning att det kommer mycket folk direkt, se till att ha folk som kan lösa inträdet även om det är under en kort period. Parkeringsavgiften kan jag hålla med amakulu om, det betalade jag gärna. Sen fungerade inte kortbetalningen och automaten fick ingen kontakt med banken på lördagen. Jag misstänker att en extra antenn hade behövts!

Avgifterna för utställarna ska visst vara ganska höga de med, har jag hört.