Publicerat November 1, 201213 yr Detta är en populär post. Avinstallation, omstart av datorn, nyinstallation av BaseCamp gjorde susen.
Publicerat November 18, 201213 yr Har en primekarta (3G)som är köpt till min 220 på skiva. Har nu köpt en 320. Går det att låsa upp kartan till min nya pejl eller är det bara att köpa ny för en 1000lapp......Skulle ju vara JÄKLIGT surt.
Publicerat November 19, 201213 yr Tack för ditt mail. Kartan finns inte att köpa längre, men när den fanns så stod det på hemsidan att den var avsedd för endast en enhet. Samma sak står på sidan 10 i stycket "Licenser" i manualen för Primekartan. Vi har tyvärr inte möjligthet att skicka er någon kod eller karta. Om du skulle ha några fler frågor så får du gärna svara på det här mailet. Ha en trevlig dag! SATANS GARMIN...........1000kr åt helvete bara för man köper en 320.......
Publicerat November 20, 201213 yr Tack för ditt mail. Kartan finns inte att köpa längre, men när den fanns så stod det på hemsidan att den var avsedd för endast en enhet. Samma sak står på sidan 10 i stycket "Licenser" i manualen för Primekartan. Vi har tyvärr inte möjligthet att skicka er någon kod eller karta. Om du skulle ha några fler frågor så får du gärna svara på det här mailet. Ha en trevlig dag! SATANS GARMIN...........1000kr åt helvete bara för man köper en 320....... jag kan ha möjlighet att hjälpa dig, men då måste jag få tillgång till innehållet på minneskortet.