Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zeiss Varipoint 3-12x56 på XXL till superpris?

Featured Replies

Publicerat

Tja, man är ju olika men jag har inte mycket till övers för folk som snor chansen för andra att göra ett bra klipp genom att köpa grejer framför näsan på dem och sen ha fräckheten att kränga samma sak 6 papp dyrare. Jag tror ju knappast xxl rear ut för att privatpersoner ska tjäna pengar utan för att de ska ha möjlighet att spara. Men det är mina åsikter och nödvändigtvis inte andras.

Visst är det så att det kan sticka i folks ögon, det fattar jag absolut, därav är jag öppen för diskussion och är du inte intresserad av det så finns det väl ingen idé att bry sig så mycket heller. Det finns ju folk som vet vad det är värt och vilken prestanda det har, då är man också villig att betala för det oavsett om man var där på plats kl 05 på morgonen eller sitter hemma i väntan på att det ska chocksänkas över hela landet. Utbud och efterfrågan. Jag har inga problem med att ta chansen för saker när den dyker upp.

Publicerat
  • Författare

Visst är det först till kvarn som gäller men lite pyrt känns det men skit samma ingen behöver tjafsa om det nu. Jag sitter och funderar på om jag ska satsa på ett x50 objektiv i stället....återkommer till Tornqvist med ett skambud ;-)

Publicerat

skambud är naturligtvis tillåtna!

Publicerat

Astro sweden säljer dessa för 17,995.

Så vill man ha ny o billigare, o inte en beg så finns den. :wink:

http://natur.astrosw...-belyst/19671-0

Publicerat

Astro sweden säljer dessa för 17,995.

Så vill man ha ny o billigare, o inte en beg så finns den.

http://natur.astrosw...-belyst/19671-0

jahapp, där ser man! men 0 riktmedel då. 18,900 med 60. och verkar inte finnas i lager? mitt är dessutom också helt nytt!!

Publicerat

Vad spelar de för roll om de finns på lager? Tar torsbo någon dag att få hemm från zeiss tyskland. Och en till två dagar sedan sitter de på bössan.

S.

Publicerat

Var in till XXL i Arninge vid elva i förmiddags, då hade dom en sådan kvar av totalt sex stycken, blev lite snopen när jag inte ville köpa den... He he..

Publicerat
skambud är naturligtvis tillåtna!

Jag har börjat :lol: (men jag ser det som ett realistiskt bud...i nivå med ett nytt Kahles Helia CSX 3-12x56 som är ett minst lika bra sikte :P )

Skickat från min ST27i via Tapatalk 2