Publicerat Oktober 7, 201213 yr Edi fixar att Duracoata (om nu det är ett verb) men det är inget snack om att Mcmillan är flera snäpp vassare på att få diverse olika färgsättningar på sina stockar. De erbjuder såklart både en hel del olika Camomönster men också de "marble" mönster som de är rätt ensamma om. När jag beställde min PSE kolv å skickade Edi några olika färgprover som han provat på en kartongbit vilket gjorde det hela enklare. Om man behöver en i höjdled justerbar bakkappa har i mångt och mycket att göra med vilken kroppstyp man besitter, om likt Mike har samma höjd över bröstet som en tvåtums planka kommer det aldrig att bli ett problem om man å andra sidan har en mer generös rondör så kan det vara synnerligen motiverat med en bakkappa som går att höja. I grund och botten handlar det alltså bara om hur lågt man får ner kroppen i en liggande skjutställning. Ren generellt skulle jag säga att PSE kolvarna har större fokus på skjutbarhet än på utseende, vad man sedan väljer är såklart i vanlig ordning den resandes ensak... Henrik
Publicerat Oktober 7, 201213 yr jag är vän av a5 kolven och gillar speciell framstocken väldigt mycket. har haft den modellen i några år och blivit van modellen så jag vill inte byta till något nytt.
Publicerat Oktober 9, 201213 yr Författare Edmund må vara service minded, men att svara på ett mail jag skickade i torsdags verkar ogörligt? Har jag fel eller är mailadressen psecomposites at gmail.com ?
Publicerat Oktober 9, 201213 yr Ring istället, jag har ett uteståede e-brev till dem från tidigt i våras, tråkigt för dem, bra för Mcmillan boys. /CHristian
Publicerat Oktober 9, 201213 yr Författare Ring istället, jag har ett uteståede e-brev till dem från tidigt i våras, tråkigt för dem, bra för Mcmillan boys. Ok, tackar!