Publicerat Februari 7, 201313 yr Min farsa föder upp korthår och det är en oerhört charmig ras! Många fina minnen
Publicerat Februari 7, 201313 yr Rovjagarn, vad heter din pappas kennel? Även jag har korthår men ingen uppfödning.
Publicerat Februari 10, 201313 yr Författare Detta är en populär post. Här kommer en bild på blivande stjärnan Dock har han inte fattat vad som är en kattleksak eller en hundleksak...
Publicerat Februari 10, 201313 yr Här kommer en bild på blivande stjärnan Dock har han inte fattat vad som är en kattleksak eller en hundleksak... ImageUploadedByTapatalk1360503756.161106.jpg Det kommer ska du se ;-)
Publicerat Februari 11, 201313 yr Författare Hehe ja det tror jag med Längtar nått så otroligt till att snön ska ge med si så man kan komma ut med han i skogen lite lättare.
Publicerat September 18, 201312 yr Författare Någon runt Sundsvall som har en mark med rådjur på som jag skulle kunna komma till med min tax och släppa? Har du erfarenhet av drivande hundar och kan följa med och ge tips så skulle jag bli evigt tacksam! Lämnar gärna bössan hemma bara hunden får komma ut på lite mer rådjurstäta marker när det blir tid för det.
Publicerat April 21, 201412 yr Författare Hur har det gått med hunden? Han hade några fina drev i höstas, blev inget skjutet för han dock. Hoppas och tror att det kommer lossna till hösten, känns som han blir mer och mer mogen. Nu spårtränas det väldigt mycket och det går bra. Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.