Publicerat December 25, 201213 yr Mats,håller med dig!ser du det!awd jävla fusk"4 HJULSDRIFT"ha,ha bara stadsboskit,bättre med bakhjulsdriven med kedjor å +i bästa fall diffspärr,då e de ta mig fan inget som stoppar.AWD sån jävla pajas skit!
Publicerat December 25, 201213 yr Framhjulsdrift är i så fall bättre. Fyrhjulsdrift är mer än dubbelt så bra, sedan att de flesta klarar sig utan är en annan sak... Alla ev missförstånd, märkliga citeringar beror på Tapatalk.
Publicerat December 25, 201213 yr Det beror ju på vad man ska ha bilen till. Jag köpte mig en Rav4, modellen innan dom började med antispin och sladd och grejjer och alltså ""riktig" fyrhjulsdrift även om den inte är möjligheter att slänga i diffspärrar. Får ständigt kommentarer om att det inte är en riktig terrängbil vilket jag varje gång svarar med att jag är mycket medveten om detta och att den inte heller är inköpt som det men jag är extremt nöjd med den bättre sikten, framkomligheten och fyrhjulsdriften för mina behov som kör på små skogsvägar ibland och på vanliga vägar ibland. Så frågan är ju som så ofta vad man ska ha den till. En Volvo valp är ju inte så härlig om man också ska pendla till jobbet även om den tar sig fram bra i skogen Mvh // Johannes