January 24, 201313 yr Author Det är inte alls långt från där han försvann 2-3 km kanske, Men anar att han har varit iväg en längre bit. Vet inte hur många mil vi har kört på grannmarkerna de sista kvällarna utan att höra eller se ett slag från honom. Men men det blir svårt att fråga honom vad han har gjort och var han har varit =)
January 24, 201313 yr Fan va skönt å höra!!! Som hund ägare är det där det sista man vill vara med om.
January 25, 201313 yr Det är inte alls långt från där han försvann 2-3 km kanske, Men anar att han har varit iväg en längre bit. Vet inte hur många mil vi har kört på grannmarkerna de sista kvällarna utan att höra eller se ett slag från honom. Men men det blir svårt att fråga honom vad han har gjort och var han har varit =) Kolla om gps halsbandet varit igång om spåret har sparats? Kul att han kom igen
January 25, 201313 yr Author Antennen hade gått av så det har ju inte skickat några signaler särskilt långt. Jätteskönt att han är tillbaka.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.