Publicerat Januari 30, 201313 yr Den roliga gubben nickar. Men tänk på vilket förhållande marken har bara, is/ mjukt??? . Ställ dig lite längre bak 3-5 meter....
Publicerat Januari 31, 201313 yr Författare Jag dränkte den då en kompis ville stoppa upp den! Vad kostar det att stoppa upp? Sen j-ar såg en utanför köksfönstret nu för 10 min sedan. fällan står där och merkel cal 20 med lerduveskott är framme!
Publicerat Januari 31, 201313 yr Författare Kommer dom hit nu då vi började med vaktlar för ett år sedan eller höns för tre år sedan eller vad?
Publicerat Januari 31, 201313 yr Författare Har ni haft besök bland era höns också??? Nej bara vaktlarna!
Publicerat Januari 31, 201313 yr Såg du om det saknades dun/fjädrar på vaktlarna??? Dvs, inget dun/fjädrar runt boplatsen, spårlöst försvunnet.....
Publicerat Januari 31, 201313 yr Författare jag har inte hittat boplatsen men vaktlarna var enbart dödade och som jag tror blodstömda. Jag köper fler fällor imorgon nu har jag bara tre!