Publicerat April 9, 201313 yr Författare Det är klart att du ska skjuta så mycket du kan, fel kan alltid rättas till och tränas bort senare. Träna anlägg hemma, tex följ en taklist och öva sving, det kan göra underverk!! Skönt att höra, är precis det jag gjort nämligen :-) Det och att lägga an i spegeln för att försöka se om jag fladdrar allt för mycket. Känns faktisk lite bättre efter bara ett par dagars tränande nån halvtimme / timme per dag. Får hoppas jag orkar hålla uppe det när jag kommer tillbaka till arbetet bara (pappadagar nu med minstingen). Sent from my LT15i using Tapatalk 2
Publicerat April 16, 201313 yr Då har min bock varit med på första jakten i min ägo..några fåglar föll allt, men jag behöver öva på snabba skott! Tänkte ta med bössan till stugan i Värmland över helgen och träna lite på handkastade duvor, dom erbjuder ju väldigt varierat skytte Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2
Publicerat Maj 26, 201312 yr Dålig fart på denna tråden.. Hur går det för oss i "klubben", är det mycket duvor som krossas? För min del är det lugnt, Men ska försöka komma iväg nu i veckan..