Publicerat Februari 9, 201313 yr http://www.jaktjournalen.se/index.php?id=16913&avd1=0 /Henrik ...och det ska föreställa dig på fotot då också?
Publicerat Februari 9, 201313 yr Författare Har fått en del sms nu att jag borde ta och klippa mig /H
Publicerat Februari 9, 201313 yr Författare Är det lätt att få tillstånd till ett sånt hägn? Beror nog lite på personal men det går ganska bra... Med viss tveksamhet! /H
Publicerat Februari 9, 201313 yr Beror nog lite på personal men det går ganska bra... Med viss tveksamhet! /H Ok kul ! Kanske man ska ta med hundarna ner och prova när man ska till syrran i Göteborg. Inte för att vi har vildsvin här men ändå.// Lycka till
Publicerat Februari 9, 201313 yr Författare Ok kul ! Kanske man ska ta med hundarna ner och prova när man ska till syrran i Göteborg. Inte för att vi har vildsvin här men ändå.// Lycka till Helt klart Välkommen! /H
Publicerat Februari 9, 201313 yr Trevligt och nyttigt. Tänk vad tiderna förändras snabbt. Det är ju inte länge sedan det var tabu att över huvudtaget nämna vldsvinshägn. "träningläger för vildsvin???" Är det dags för revaschen på hundarna??? Hoppas det går bra för er
Publicerat Februari 9, 201313 yr Författare Trevligt och nyttigt. Tänk vad tiderna förändras snabbt. Det är ju inte länge sedan det var tabu att över huvudtaget nämna vldsvinshägn. "träningläger för vildsvin???" Är det dags för revaschen på hundarna??? Hoppas det går bra för er Japp!! Vi hoppas det ska gå bra Tack! /H
Publicerat Februari 18, 201313 yr Jaha? Det är ju bara en mil hemmifrån, har inte hört ett ljud om detta. får väl boka en tid då. Jobbar helger så när är det ledigt? (nu vill vi se reklam) Eller behövs det tränas när hunden har +30grisar på samvetet?
Publicerat Februari 18, 201313 yr Författare Jaha? Det är ju bara en mil hemmifrån, har inte hört ett ljud om detta. får väl boka en tid då. Jobbar helger så när är det ledigt? (nu vill vi se reklam) Eller behövs det tränas när hunden har +30grisar på samvetet? Jaha? Det är ju bara en mil hemmifrån, har inte hört ett ljud om detta. får väl boka en tid då. Jobbar helger så när är det ledigt? (nu vill vi se reklam) Eller behövs det tränas när hunden har +30grisar på samvetet? www.swejakt.se Där hittar du info. Ring när du vill boka en tid /Henrik
Publicerat Februari 19, 201313 yr Jaha? Det är ju bara en mil hemmifrån, har inte hört ett ljud om detta. får väl boka en tid då. Jobbar helger så när är det ledigt? (nu vill vi se reklam) Eller behövs det tränas när hunden har +30grisar på samvetet? Säg till om du åker dit , är lite sugen på att prova med.Under ordnade former , innan han springer på dom i skogen... Skickat från min LT18i
Publicerat Mars 2, 201313 yr Författare Missa inte chansen nu gott folk!! http://www.facebook.com/pages/Swejakt/101116196637580?ref=hl# Utlottning av 3 frisläpp /Henrik
Publicerat Mars 2, 201313 yr Missa inte chansen nu gott folk!! http://www.facebook.com/pages/Swejakt/101116196637580?ref=hl# Utlottning av 3 frisläpp /Henrik Jaha, och om man vägrar Facebook då? Jag får väl snällt betala.... Skickat från min LT18i
Publicerat Mars 2, 201313 yr Författare Jaha, och om man vägrar Facebook då? Jag får väl snällt betala.... Skickat från min LT18i Då kan man komma den 8-9 juni /Henrik
Publicerat Mars 2, 201313 yr Jaha, och om man vägrar Facebook då? Jag får väl snällt betala.... Skickat från min LT18i Då kan man komma den 8-9 juni /Henrik Jag prövar nog innan dess ;-) Skickat från min LT18i
Publicerat Mars 4, 201313 yr Jaha, och om man vägrar Facebook då? Jag får väl snällt betala.... Skickat från min LT18i Då kan man komma den 8-9 juni /Henrik Jag prövar nog innan dess ;-) Skickat från min LT18i Mina jaktkompisar var hos er i helgen.Det var helt ok. tyckte dom . Skickat från min LT18i
Publicerat Mars 5, 201313 yr Japp det gör jag då jag var med det här nr! Bild 029.jpg Mvh. Du är i farten lite överallt Flexgubbe!