Publicerat Mars 5, 201313 yr Författare Mina jaktkompisar var hos er i helgen. Det var helt ok. tyckte dom . Skickat från min LT18i Vilken dag var dom hos oss? /Henrik
Publicerat Mars 5, 201313 yr Mina jaktkompisar var hos er i helgen. Det var helt ok. tyckte dom . Skickat från min LT18i Vilken dag var dom hos oss? /Henrik Lördagen tror jag , Alingsåsare... De var nöjda med dagen de flesta. Någon var nog lite fundersam på sin unghund... Skickat från min LT18i
Publicerat Mars 5, 201313 yr Författare Lördagen tror jag , Alingsåsare... De var nöjda med dagen de flesta. Någon var nog lite fundersam på sin unghund... Skickat från min LT18i Okej. Du låter väldigt nervärderande i ditt sätt till att uttrycka dig? Är det något som gjorts fel så är jag givetvis väldigt intresserad av det. Vad jag fattade det som så var alla nöjda. Tack /Henrik
Publicerat Mars 5, 201313 yr Lördagen tror jag , Alingsåsare... De var nöjda med dagen de flesta. Någon var nog lite fundersam på sin unghund... Skickat från min LT18i Okej. Du låter väldigt nervärderande i ditt sätt till att uttrycka dig? Är det något som gjorts fel så är jag givetvis väldigt intresserad av det. Vad jag fattade det som så var alla nöjda. Tack /Henrik Då missuppfattar du mej , alla var nöjda med hägnet!Men den ene var väl inte helt nöjd med hundens arbete förstod jag det som. Mikael tyckte absolut att jag ska testa med min Fauve , hans pappa (hundens) jagar gris både i Frankrike och här hemma så förutsättningarna finns :-D Skickat från min LT18i
Publicerat Mars 13, 201313 yr Självklart läser man JJ! JJ och tidningen Jakt & Jägare är dom bästa tycker jag