Publicerat Augusti 5, 201312 yr Författare Jo den där lösningen såg iaf lätt och smidig ut (iaf för han som har två händer ;-)) Skickat från min LT25i via Tapatalk 2
Publicerat Augusti 5, 201312 yr Jo den där lösningen såg iaf lätt och smidig ut (iaf för han som har två händer ;-)) Skickat från min LT25i via Tapatalk 2 i början av på videon så hanterade han den med en hand innan han gick över till visa andra sätt att använda den på som jag tyckte så verkade den vara lätthanterad och handikappsvänlig speciellt att den sätts i ett fodral i midjan förutom att funka som bipod vid sittande skytte
Publicerat Augusti 9, 201312 yr Författare Jo visst såg den onekligen lätt ut men jag gör en egen variant som blir lättare att använda;-) jag tänker göra en variant som blir väldigt mycket enklare för stående skytte som man sätter fast stödet i rembygelfäste och ev ett liknande hölster som på filmen :-) Skickat från min LT25i via Tapatalk 2
Publicerat Augusti 9, 201312 yr Författare Just tanken att man ska släpa med sig ett externt stöd som man måste trassla fram och sätta fast i bössan tilltalar mig inte, det är rör mycket som kan gå fel helt enkelt :-) Skickat från min LT25i via Tapatalk 2
Publicerat November 29, 201312 yr Författare just fan armen är nästan helt obrukbar tänkte inte på det lessen för det vetefan om jag inte hittade en nästan ultimat lösning http://www.adaptiveoutdoorsman.com/bst-40.html ja beställer en sån och testar Sent from my LT25i using Tapatalk
Publicerat November 29, 201312 yr ja beställer en sån och testar Sent from my LT25i using Tapatalk hoppas den funkar för dej
Publicerat November 29, 201312 yr Författare Ja efter ha testat lite olika lösningar så är det värt att testa lite olika:) Sent from my LT25i using Tapatalk
Publicerat November 29, 201312 yr Författare Beställde ett par stycken om jag skulle få för mig att bygga om lite Sent from my LT25i using Tapatalk
Publicerat November 29, 201312 yr Beställde ett par stycken om jag skulle få för mig att bygga om lite Sent from my LT25i using Tapatalk helt rätt även prylen är bra från början så blir den bättre om den moddas för just dej
Publicerat Juli 1, 201411 yr Eftersom jag varit med om en olycka och blivit lite justerad har jag lite frågor....Hur löser folk som har en arm det med skyttet, borde va en del som sett någon och det kanske till och med kan va någon på forat som är enarmad som har tips? Mvh Ingemar hej har skadat mej så jag är förlamad i vänster arm. Har läst dina inlägg här och är intresserad av vad du kom fram till för lösning eftersom jag själv jagar älg med löshund. Tack på förhand. Med vänlig hälsning fredrik
Publicerat Juli 1, 201411 yr I en god värld vore en dylik lösning godkänd: http://www.thefirearmblog.com/blog/2013/08/18/sig-sb15-pistol-stabilizing-brace-review/ Nu befinner vi oss i Sverige så........ Raggarö
Publicerat Juli 1, 201411 yr I en god värld vore en dylik lösning godkänd: http://www.thefirearmblog.com/blog/2013/08/18/sig-sb15-pistol-stabilizing-brace-review/ Nu befinner vi oss i Sverige så........ Raggarö Om du skickar med ett läkarintyg så kan jag garantera dig att du har den licensen fasen så mycket fortare än alla andra får sina licenser. /T
Publicerat Juli 7, 201411 yr jag har skickat med läkarintyget till polisen. så inga problem med det. nu är det bara någon bra lösning på stöd/skjutkäpp som är problemet.
Publicerat Juli 7, 201411 yr Författare Fredrik jag har skickat pm till dig :-) Jag har byggt en käpp som jag satt i rembygelfästet och mot midjan, det fungerar rätt bra faktiskt men jag behöver förbättra det lite :-)