Publicerat Mars 17, 201313 yr Från mobilen är det knappt lönt att försöka läsa trådar allt är forbidden.
Publicerat Mars 17, 201313 yr Hade en vända i morse och en igår där det var omöjligt nästintil och komma åt den under några minuter...
Publicerat Mars 29, 201313 yr Inte upplevt strul via Tapatalk bortsett från att det blir en massa konstiga tecken etc vid mellanslag/radbyten.<br /><br />Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit.<br /><br />
Publicerat April 2, 201313 yr I stort sett allt är forbidden från datorn även svårt att öppna sidan överhuvudtaget.
Publicerat April 2, 201313 yr I stort sett allt är forbidden från datorn även svårt att öppna sidan överhuvudtaget. Det går verkligen fram o tillbaka och ibland är det hopplöst.
Publicerat April 2, 201313 yr OBS!! Om ni kör Internet Explorer 10 så kan jag meddela att sidan INTE fungerar som den skall. OBS!! //Niclas Lundin
Publicerat April 2, 201313 yr är det någon som jobbar på det. Tyvärr inget vi kan göra något åt, det ligger helt på telefontillverkarnas bord att uppdatera sina produkter. Safari tex. är totalt hopplöst långsam, mer är 12 ggr långsammare än IE 9 och Chrome... Det bästa rådet jag kan ge dig är att använda TapaTalk om du inte redan gör det. //Niclas
Publicerat April 2, 201313 yr Författare aha då förstår jag det var bra info, problemet kom mer eller mindre över en natt så jag trodde sidan var paj. jag skaffade tapatalk men det funkade inte som jag ville så jag tog bort det. det är ju inget livsviktigt jag får kolla här från datorn
Publicerat April 3, 201313 yr Men jag använder bara datorn och har lika stora problem som er med telefon
Publicerat April 3, 201313 yr Men jag använder bara datorn och har lika stora problem som er med telefon Använder du IE 10? //Niclas
Publicerat April 3, 201313 yr Det här med array. Känner ni till att det ser ut så här hela tiden om man väljer att se på "Visa nytt Innehåll" och så har det varit jäkligt länge. Använder IE9 och får "forbidden" ibland men inte jätteofta. Tapatalk plockar bort alla smileys och ersätter de med konstiga tecken, även bilder och inlagda länkar finns inte med ibland så man inte fattar innehållet i tråden förrän man kollar via datorn.
Publicerat April 3, 201313 yr Det här med array. Känner ni till att det ser ut så här hela tiden om man väljer att se på "Visa nytt Innehåll" och så har det varit jäkligt länge. Skärmklipp.JPG Använder IE9 och får "forbidden" ibland men inte jätteofta. Tapatalk plockar bort alla smileys och ersätter de med konstiga tecken, även bilder och inlagda länkar finns inte med ibland så man inte fattar innehållet i tråden förrän man kollar via datorn. Nu har det tack och lov varit halv lungt ett tag, men jag får forbidden med gämna mellanrum. På de datorer jag surfar från rullar Win7 32 och 64 bitars versioner och webbläsaren är IE9 vid alla tillfällen, sen används iPad och Safari ibland på resande fot.
Publicerat April 3, 201313 yr Använder du IE 10? //Niclas Ingen aning, vad är det? och hur får man reda på om man använder det.
Publicerat April 3, 201313 yr Efter lite koll med de som kan, jag har Windows 7, och använder Google Chrom.
Publicerat April 4, 201313 yr Och jag har inte gjort någonting... Förstår ni hur svårt det är att "fixa" saker som jag inte ser överhuvudtaget, och som till råga på allt fixar sig själv?!? Ett i praktiken nästan omöjligt uppdrag. //Niclas
Publicerat April 4, 201313 yr Och jag har inte gjort någonting... Förstår ni hur svårt det är att "fixa" saker som jag inte ser överhuvudtaget, och som till råga på allt fixar sig själv?!? Ett i praktiken nästan omöjligt uppdrag. //Niclas Ibland går sidan bra o inget strul och ibland så är det strul o forbidden var o varannan gång man klickar "Visa nytt innehåll". Ska man ta foto och lägga in på sidan så att du ser hur det ser ut på datorskärmen?
Publicerat April 4, 201313 yr Jag har fått flera foton, så jag vet vad som drabbar er, har även själv vid enstaka tillfällen fått "forbidden". Men att därifrån hitta en lösning... //Niclas Lundin