Publicerat April 4, 201313 yr Jag har fått flera foton, så jag vet vad som drabbar er, har även själv vid enstaka tillfällen fått "forbidden". Men att därifrån hitta en lösning... //Niclas Lundin Ok! Bra Niclas! Jag hoppas att ni snart hittar en lösning på problemet.
Publicerat April 4, 201313 yr Sitter det någon proxy, eller något emellan? Ju, fler refresh, destå sämre går det... kan jag säga. Jag upplever att sidan funkar bättre i tapatalk, än på ubuntu-12.x/win7/win8/ browser är för mig alltid friefox/chrome.
Publicerat April 4, 201313 yr Författare Ok! Bra Niclas! Jag hoppas att ni snart hittar en lösning på problemet. jag uppfattar det som att det inte jobbas på en lösning.
Publicerat April 4, 201313 yr jag uppfattar det som att det inte jobbas på en lösning. Så uppfattade jag det också men man kan ju alltid hoppas att dom hittar felet så att vi slipper detta strul med sidan.
Publicerat April 4, 201313 yr Vi på js kan inte jobba nånting på att lösa problemet när det största problemet verkar sitta i mobilernas mjukvara om jag tolkar det Niclas skriver korrekt. Dags att gnälla på dem kanske? De buggar som finns här blir nog åtgärdade så snart de är funna, men att finna dem kan ju ta lite tid då det inte alltid är en enkel sak att hitta en liten felaktighet i all programvara.
Publicerat April 4, 201313 yr Jag kör med Firefox på Mac och har, oftast, inga problem.Det är ju verkligen ett gissel för webbutvecklare det här med alla olika webbläsare och olika standards.Jag gissar på att det kommer bli bättre men det tar säkert ett tag.
Publicerat April 4, 201313 yr Sitter det någon proxy, eller något emellan? Ju, fler refresh, destå sämre går det... kan jag säga. Jag upplever att sidan funkar bättre i tapatalk, än på ubuntu-12.x/win7/win8/ browser är för mig alltid friefox/chrome. Det finns ingen Proxy involverad utan JS ligger på en dedikerad server placerad hos ett av Sveriges bästa hostingföretag. (Några av deras andra kunder: IKANO Bank, HONDA, SAS) //Niclas Lundin
Publicerat April 4, 201313 yr Vi på js kan inte jobba nånting på att lösa problemet när det största problemet verkar sitta i mobilernas mjukvara om jag tolkar det Niclas skriver korrekt. Dags att gnälla på dem kanske? De buggar som finns här blir nog åtgärdade så snart de är funna, men att finna dem kan ju ta lite tid då det inte alltid är en enkel sak att hitta en liten felaktighet i all programvara. Jag har ju samma problem även om jag sitter vid datorn.
Publicerat April 4, 201313 yr De buggar som finns här blir nog åtgärdade så snart de är funna, men att finna dem kan ju ta lite tid då det inte alltid är en enkel sak att hitta en liten felaktighet i all programvara. Som sagt
Publicerat April 4, 201313 yr Känslan jag har är att det är något rettighets bekymmer på sidan vid belastning på servern. För det känns som att sidan går rätt segt när dessa forbidden kommer fram.
Publicerat April 4, 201313 yr Ja, men loggarna måste juh berätta något. Kan det vara databasen/databaserna som är begränsade?
Publicerat April 4, 201313 yr Det är endast här på JS som mitt Tapatalk dummar sig. Övriga forum lirar helt utan problem med luriga tecken i inläggen.<br /><br />Allt är uppdaterat, både mobil och Tapatalk.<br /><br />Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit.<br /><br />
Publicerat April 4, 201313 yr Det är endast här på JS som mitt Tapatalk dummar sig. Övriga forum lirar helt utan problem med luriga tecken i inläggen. Allt är uppdaterat, både mobil och Tapatalk. Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit. Samma här....Edit: men nu verkar det fungera igen Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2
Publicerat April 5, 201313 yr Ytterliggare ett tips i felsökningen. Jag kan inte se några "gilla" markeringar. Det finns bara stjärnsymbolen om det är populärt men inte vem, vilka eller hur många som gillar ett inlägg. I det jag har skrivit själv och får ett litet meddelande om att någon har gillat syns det inte någonting.
Publicerat April 23, 201313 yr Författare och nu funkar allt perfekt från mobilen utan att den uppdaterats. sidan verkar ha ett eget liv.
Publicerat April 23, 201313 yr och nu funkar allt perfekt från mobilen utan att den uppdaterats. sidan verkar ha ett eget liv. Kan du se dina likes, ie vem som har gillat ditt inlägg? Det kan inte jag. Men nu ser man igen gilla knappen som har varit borta i tre veckor, är det någon som förstår hur detta fungerar? /Christian
Publicerat April 23, 201313 yr Det kan inte jag heller. Man ser bara när ämnet är populärt. Gillaknappen har jag haft i ett bra tag nu.
Publicerat April 23, 201313 yr Författare Kan du se dina likes, ie vem som har gillat ditt inlägg? Det kan inte jag. Men nu ser man igen gilla knappen som har varit borta i tre veckor, är det någon som förstår hur detta fungerar? /Christian nej den hade jag glömt bort. Ser den inte.
Publicerat April 24, 201313 yr Dum fråga och kanske lite fel tråd, men hur får man till dom där gula gubbarna? Mvh tummemittihanden vad gäller tekniska småprylar nyare än åttital
Publicerat April 24, 201313 yr Dum fråga och kanske lite fel tråd, men hur får man till dom där gula gubbarna? Mvh tummemittihanden vad gäller tekniska småprylar nyare än åttital Använd "fullständig editor" så har du dem i en knapp över skrivfältet. /T
Publicerat April 24, 201313 yr Mja pmt så enkelt är det nog inte, jag har knappen ovanför skrivfältet men det händer inte längre något när jag klickar på den.
Publicerat April 24, 201313 yr Hur katten får jag bort det ena inlägget? Det ena inlägget kan bara en modde ta bort jämfört med grannforat robosft för där kan du ta bort det själv.
Publicerat April 24, 201313 yr Mja pmt så enkelt är det nog inte, jag har knappen ovanför skrivfältet men det händer inte längre något när jag klickar på den. Trycker du på den öppnas/stängs ett nytt fönster med alla smileysen i, prova att scrolla lite upp/ner - den ligger förmodligen under kanten för vad du ser....... /T