Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

nu funkar sidan sämre än någonsin

Featured Replies

Publicerat

Ursäkta pmt, men jag har ingen aning om vart jag hittar "fullständig editor".

Jag skriver på telefonen, och har hittat ett gäng "gubbar" i stil med O:-). :-Q.:-|.

Beror det på telefonen att dom inte blir till gula gubbar, eller är det jag som är tekniskt efterbliven?

Mvh Urban

• Svar 74
  • Visningar 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Kan ni inte fixa det där med "Array" som skrivit alla inlägg när man söker? Visst, man känner igen vissas avatarbild men många gånger inte och det är inte heller alla som har en. Snäääälla?

Posted Images

Publicerat

Ursäkta pmt, men jag har ingen aning om vart jag hittar "fullständig editor".

Jag skriver på telefonen, och har hittat ett gäng "gubbar" i stil med O:-). :-Q.:-|.

Beror det på telefonen att dom inte blir till gula gubbar, eller är det jag som är tekniskt efterbliven?

Mvh Urban

Längst ner i höger hörn under svarsrutan.

post-144-0-70761000-1366821469_thumb.jpg

Ser du pilen? :thumbsup:

Publicerat

Testar :-D

Publicerat

Näe ingen glad gubbe nu eller. Får nog hålla mig till hammare och spik i stället......

Publicerat

Det räcker att jag markerar med musmakören inne i svarsrutan så får jag fram allt ovanför svarsrutan.

post-144-0-52916000-1366823505_thumb.jpg

:thumbsup:

Publicerat

Försökte få det att funka på telefonen......

Nån som vet hur jag gör?

Publicerat

Försökte få det att funka på telefonen......

Nån som vet hur jag gör?

Vad kör du för lur? Frukt eller Android

/T

Publicerat

Samsung, typ hantverkartelefon. Tror det är android då.

Publicerat

Nu kan jag inte hjälpa dig mer med fler ledtrådar. :thumbsup:

Publicerat

Ja jag har provat fullständig editor men det funkar inte, raden där smileys, teckensnitt, storlek osv finns där, men endast svagt, disigt, men det går inte att använda något av den.

Publicerat

Ja jag har provat fullständig editor men det funkar inte, raden där smileys, teckensnitt, storlek osv finns där, men endast svagt, disigt, men det går inte att använda något av den.

Allt är då fullt synligt på min dator.

Jag har inte provat sidan på mob. på länge men det skulle kanske behövas göras ett test. :thumbsup:

Publicerat

Jag har inte internet på mobilen, använder bara datorn.

Publicerat

Känner igen det där. fick helt plötsligt problem med att ladda upp bilder och klistra dit smilisar. Jag bytte från internet explorer till google chrome och dom problemen försvann.

Publicerat

Samsung, typ hantverkartelefon. Tror det är android då.

Ska kolla om den popuppen funkar, det är inte säkert att den funkar på mobilerna.

/T

Publicerat

Jag har internet på mobilen men anv. det sparsamt. :smile:

Det är bara under älgjakten om man blir rastlös på passet som jag anv. internet. :thumbsup:

Publicerat

Känner igen det där. fick helt plötsligt problem med att ladda upp bilder och klistra dit smilisar. Jag bytte från internet explorer till google chrome och dom problemen försvann.

Jag kör på chrome så nåt byte lär inte hjälpa.
Publicerat

Jag kör på chrome så nåt byte lär inte hjälpa.

rensa cashe och templates och cookies..

brukar hjälpa.

Publicerat

Kan man inte låta någon webexpert titta på detta? Har haft problem med företagets sida ett par gånger, och de gjorde en check gratis, och lämnade sedan prisuppgift. Oftast är det ju inte speciellt mycket som behöver fixas, ett par rader extra kod och så är det klart, behöver inte kosta enförmögenhet. Trist på ett annars så bra forum...

Publicerat

Svårt att ta sig in igen. Forbidden lite över allt just nu. Bilder borta sidan ser inte rolig ut just nu.

• 4 weeks later...
Publicerat

Hej på er.

Jag har precis bytt annonssystem för jaktsidan så fortsättningsvis levereras alla annonser via en helt separat annonsserver. Vi tror det här kommer lösa problemen vissa av er upplevt.

Vi vill gärna ha feedback på den här förändringen så ni som upplevt problem får gärna ge lite ny feedback i tråden.

Publicerat

Kan ni inte fixa det där med "Array" som skrivit alla inlägg när man söker? Visst, man känner igen vissas avatarbild men många gånger inte och det är inte heller alla som har en. Snäääälla?

Publicerat

Kan ni inte fixa det där med "Array" som skrivit alla inlägg när man söker? Visst, man känner igen vissas avatarbild men många gånger inte och det är inte heller alla som har en. Snäääälla?

Instämmer! :thumbsup:

Publicerat

Sen undrar jag också om det inte går att ställa in så att man alltid ser minst de fem senaste inläggen i en tråd när man öppnar den? Ibland byter ju tråden sida och det relevanta går förlorat, speciellt om de sista inläggen är rent trams.

Publicerat

Just nu verkar sidan fungera bra, men sedan var det där med Arry som syns signatur.

Publicerat

Mina smileys kommer och går, mest går det inte att lägga in dom i inläggen.