Publicerat April 24, 201313 yr Ursäkta pmt, men jag har ingen aning om vart jag hittar "fullständig editor". Jag skriver på telefonen, och har hittat ett gäng "gubbar" i stil med O:-). :-Q.:-|. Beror det på telefonen att dom inte blir till gula gubbar, eller är det jag som är tekniskt efterbliven? Mvh Urban
Publicerat April 24, 201313 yr Ursäkta pmt, men jag har ingen aning om vart jag hittar "fullständig editor". Jag skriver på telefonen, och har hittat ett gäng "gubbar" i stil med O:-). :-Q.:-|. Beror det på telefonen att dom inte blir till gula gubbar, eller är det jag som är tekniskt efterbliven? Mvh Urban Längst ner i höger hörn under svarsrutan. Ser du pilen?
Publicerat April 24, 201313 yr Näe ingen glad gubbe nu eller. Får nog hålla mig till hammare och spik i stället......
Publicerat April 24, 201313 yr Det räcker att jag markerar med musmakören inne i svarsrutan så får jag fram allt ovanför svarsrutan.
Publicerat April 24, 201313 yr Försökte få det att funka på telefonen...... Nån som vet hur jag gör? Vad kör du för lur? Frukt eller Android /T
Publicerat April 24, 201313 yr Ja jag har provat fullständig editor men det funkar inte, raden där smileys, teckensnitt, storlek osv finns där, men endast svagt, disigt, men det går inte att använda något av den.
Publicerat April 24, 201313 yr Ja jag har provat fullständig editor men det funkar inte, raden där smileys, teckensnitt, storlek osv finns där, men endast svagt, disigt, men det går inte att använda något av den. Allt är då fullt synligt på min dator. Jag har inte provat sidan på mob. på länge men det skulle kanske behövas göras ett test.
Publicerat April 24, 201313 yr Jag har inte internet på mobilen, använder bara datorn. Känner igen det där. fick helt plötsligt problem med att ladda upp bilder och klistra dit smilisar. Jag bytte från internet explorer till google chrome och dom problemen försvann.
Publicerat April 24, 201313 yr Samsung, typ hantverkartelefon. Tror det är android då. Ska kolla om den popuppen funkar, det är inte säkert att den funkar på mobilerna. /T
Publicerat April 25, 201313 yr Jag har inte internet på mobilen, använder bara datorn. Jag har internet på mobilen men anv. det sparsamt. Det är bara under älgjakten om man blir rastlös på passet som jag anv. internet.
Publicerat April 25, 201313 yr Känner igen det där. fick helt plötsligt problem med att ladda upp bilder och klistra dit smilisar. Jag bytte från internet explorer till google chrome och dom problemen försvann.Jag kör på chrome så nåt byte lär inte hjälpa.
Publicerat April 25, 201313 yr Jag kör på chrome så nåt byte lär inte hjälpa. rensa cashe och templates och cookies.. brukar hjälpa.
Publicerat Maj 1, 201313 yr Kan man inte låta någon webexpert titta på detta? Har haft problem med företagets sida ett par gånger, och de gjorde en check gratis, och lämnade sedan prisuppgift. Oftast är det ju inte speciellt mycket som behöver fixas, ett par rader extra kod och så är det klart, behöver inte kosta enförmögenhet. Trist på ett annars så bra forum...
Publicerat Maj 1, 201313 yr Svårt att ta sig in igen. Forbidden lite över allt just nu. Bilder borta sidan ser inte rolig ut just nu.
Publicerat Maj 28, 201313 yr Hej på er. Jag har precis bytt annonssystem för jaktsidan så fortsättningsvis levereras alla annonser via en helt separat annonsserver. Vi tror det här kommer lösa problemen vissa av er upplevt. Vi vill gärna ha feedback på den här förändringen så ni som upplevt problem får gärna ge lite ny feedback i tråden.
Publicerat Maj 28, 201313 yr Kan ni inte fixa det där med "Array" som skrivit alla inlägg när man söker? Visst, man känner igen vissas avatarbild men många gånger inte och det är inte heller alla som har en. Snäääälla?
Publicerat Maj 28, 201313 yr Kan ni inte fixa det där med "Array" som skrivit alla inlägg när man söker? Visst, man känner igen vissas avatarbild men många gånger inte och det är inte heller alla som har en. Snäääälla? Instämmer!
Publicerat Maj 28, 201313 yr Sen undrar jag också om det inte går att ställa in så att man alltid ser minst de fem senaste inläggen i en tråd när man öppnar den? Ibland byter ju tråden sida och det relevanta går förlorat, speciellt om de sista inläggen är rent trams.
Publicerat Maj 29, 201313 yr Just nu verkar sidan fungera bra, men sedan var det där med Arry som syns signatur.
Publicerat Maj 29, 201313 yr Mina smileys kommer och går, mest går det inte att lägga in dom i inläggen.