Publicerat Januari 24, 201412 yr Detta är en populär post. Skrockens Silver "Judas" SE18944/2012 Trädmarkering och stånd i träd på lodjur
Publicerat Januari 24, 201412 yr Skrockens Silver "Judas" Stånd på lodjur på backen. Judas står till vänster, man ser lite av bakdelen och peljvästen. Katten mitt i bild.
Publicerat Januari 24, 201412 yr Jonnegone tillbaka...som spetsägare Verkar funka bra den där av bilderna att dömma, kul du är tillbaka här dessutom.
Publicerat Januari 27, 201412 yr Tackar! Haha nog har jag stövare och terrier kvar men ha byggt ut hundstallet med en spets.
Publicerat Maj 6, 201412 yr Detta är en populär post. Får gå med i denna gruppen jag med nu fått hem toleskogens Fanny så de kan bli en intressant höst
Publicerat Juni 7, 201412 yr Någon som ska till Junsele på laikaträffen till veckan? Skickat från min GT-P3110 via Tapatalk
Publicerat Juni 9, 201412 yr Jag ska dit med Bellman i helgen. Vi åker nog upp på fredag kväll med husvagn och åker hem på söndag.
Publicerat Juni 9, 201412 yr Jag ska dit med Bellman i helgen. Vi åker nog upp på fredag kväll med husvagn och åker hem på söndag.Jag åker upp och blir där på lördag med mina tokar.Skickat från min GT-P3110 via Tapatalk