Publicerat Augusti 17, 200619 yr ...Även lill Ronnie, har börjat att röra på sig... ;D ;D ;D :http://www.snabbstart.com/film/f3fa43259e Biffig kille...men frågan är hur länge han skulle hänga me i skogen när man satt fart efter drevet.Åsså kan man ju fråga sig om han skulle klara de omtalade urinproven.. ..men de är ju en helt annan sak...
Publicerat Augusti 19, 200619 yr Nu har man tillryggalagt ytterligare drygt 10 km på cykel med hundarna jämte sig. Det är behaglig temp. idag. Ca. +15 idag och 1/2-mulet.
Publicerat Augusti 19, 200619 yr tuffingen som pajar akvariet och sen börjar ropa på mamma hahahahahahahaa vilken tuffkille ;D ;D
Publicerat Augusti 31, 200619 yr Nu har man varit ute och fått morgonens morrongympa med hundarna genom att cykla drygt milen. Det är ju fasiken att man ska behöva stiga upp mitt i natten för kunna motionera fyrfotingarna ordentligt. >
Publicerat Augusti 31, 200619 yr Tack för den här tråden! Jag blev peppad på att ta upp min träning igen efter ja läst om hur mkt ni (iaf en del av er) motionerar. For ut å testade spåret idag och till min förvåning orkade ja springa lite över 8km innan mina ben krampade ihop... Det var typ ett år sen ja sist motionerade och ändå så orkade jag springa längre än ja brukar. Nu ska ja träna kondis som en demon!
Publicerat September 1, 200619 yr Tack för den här tråden!Jag blev peppad på att ta upp min träning igen efter ja läst om hur mkt ni (iaf en del av er) motionerar. For ut å testade spåret idag och till min förvåning orkade ja springa lite över 8km innan mina ben krampade ihop... Det var typ ett år sen ja sist motionerade och ändå så orkade jag springa längre än ja brukar. Nu ska ja träna kondis som en demon! Det slutar väl med att Du springer ikapp älgarna. ;D
Publicerat September 2, 200619 yr Jag springer en del. Ibland går jag på gymmet och lyfter lite vikter men det blir inte så ofta, gillar hellre att vara utomhus. Cyklar dessutom till jobbet varje dag, 15 km tur och retur....