Publicerat Maj 5, 201313 yr Hunden har gjort sig illa i frambenet har troligtvis hoppat ner från soffan eller något. Söker upp veterinärer på nätet som vill att man ringer först och det har jag gjort sen halv 8 i morse ingen har svarat och där jag lämnat mitt nr har ingen ringt upp. Vad göra, åker till apoteket för att köpa någon form av smärtlindring. Å i h-vete heller det säljs bara på recept och då måste man ju få tag i en veterinär.När jag eller någon i min familj behöver typ Alvedon kan man åka till macken o handlar det men är du djur i landet brunsås är man pippad om ägaren försöker hjälpa dej
Publicerat Maj 5, 201313 yr Jag vet det är sjukt, en kvarts magnecyl kan funka, inte alvedon till hund! jag ska kolla om jag har Rimadyl hemma!
Publicerat Maj 5, 201313 yr Författare Väldigt snällt att du kollade. Är på väg till en kompis som har Metacam vi får prova med det.
Publicerat Maj 5, 201313 yr Ber om ursäkt för överskriften men är lätt irriterad Det är ju sant ju! Hoppas det går bra med hunden!
Publicerat Maj 5, 201313 yr Författare Nu efter några timmars lindring stödjer hon lite på benet ropar inte hej än men lite lättare känns det
Publicerat Maj 6, 201313 yr Författare Detta har fått mej att fundera lite. Varför ska vi inte kunna köpa värktabletter eller liknande till våra fyrbenta vänner, vi gör det till våra barn o oss själva. Tror inte att några veterinärer skulle gå i konkurs för det. Någon som vet vem man ska kontakta i frågan
Publicerat Maj 6, 201313 yr Författare Det är min tanke. Borde inte vara så svårt att få ihop ett gäng namnunderskrifter för att få lite tryck på motionen
Publicerat Maj 6, 201313 yr Om man inte sitter i riksdagen kan man inte skriva en motion dit. Kotakta er lokale riksdagsledamot. Det är bara de som sitter i riksdagen som kan skriva motioner till Riksdagen.
Publicerat Maj 6, 201313 yr Författare Då tänker jag göra det. Synd bara att man inte har varken talet eller skrivandets gåva men det är värt ett försök
Publicerat Maj 6, 201313 yr Gör så och lycka till. det är bara att ligga på. Detta ligger väl även under jordbruksverket så det går ju att kontakta Eskil Erlandsson som är landsbyds minister. Så kontakta både de som sitter i riksdgaen från ditt län och skicka även iväg ett brev till Eskil.
Publicerat Maj 7, 201313 yr Detta är en populär post. Detta har fått mej att fundera lite. Varför ska vi inte kunna köpa värktabletter eller liknande till våra fyrbenta vänner, vi gör det till våra barn o oss själva.Därför att folk i gemens inneboende snålhet gör att det kommer gå ut över djurskyddet Skickat från surfplatta
Publicerat Maj 7, 201313 yr Författare Tycker det låter som focus på fel saker. Hur är det med hunden? Hon mår lite bättre haltar fortfarande, svårt att hålla en gamal basset still
Publicerat Maj 7, 201313 yr Nu har det ju gått två vardagar, måndag och tisdag, sen du upptäckte att hon var halt. Hon haltar uppenbarligen fortfarande. Har du uppsökt veterinär än!? Skickat från mobil
Publicerat Maj 8, 201313 yr Författare Nu är vi hemma igen från farbror doktorn. Kraftig stukning va det, så vila och lite medicin. skönt att det inte va värre