Publicerat Juni 6, 201312 yr Men om du är två arbetande i hushållet, då kanske de går lite fortare? Mnjae.... 1 lön lär väl gå till boende, när bostadspriserna är så höga. Det tillkommer ju värme, hushålls el, försäkringar, va avgifter osv, med att bo. Ska man dessutom amortera bort 2-3 miljoner på 25-30 år, lär det bli ännu mindre kvar. Då är du uppe i nära 20 000/mån bara för bostadslånen. (Jag tror det är fel att göra som i Grekland och Spanien. Låna mer och mer och räkna på att värdet ökar snabbare än skulderna.Jag gissar att ev bakslag kan bli ett jobbigt uppvaknande även här.)
Publicerat Juni 26, 201312 yr Författare Så, första två bilderna är på mitt rum, dubbelgarderoben blev dyr men snygg. Ungarna ville ha lite fond tapet så det fick de, väldigt förvånad att det inte är ett hästhuvud någonstans!!!!
Publicerat Juni 26, 201312 yr Det går alltid att bara lägga ett sådant i sängen, det är en fin gest, jag tror att vi har ett par slaktfärdiga kräk hemmavid, , du det blev fint måste jag säga, är det verkligen så att det passar en bussmek? /Christian
Publicerat Juni 29, 201312 yr Författare Fy satan, ska inte flytta mera o inte renovera in i det sista heller.... Nu packas det upp saker här o i morgon städas det sista i lägenheten. Kommer att bli så sketans bra när allt blir i ordning. Ska dra igång nästa projekt i veckan, Renovering av ladd/jaktrum. Blir en ny tråd om det. Trött nu!!!!