Publicerat Augusti 20, 200619 yr Nä, just det! Som Storsjöodjuret och andra fantasidjur... Fast undrar hur de fixar trickfilmerna man ser ibland i jaktprogrammen? ???
Publicerat Augusti 20, 200619 yr Nä, just det! Som Storsjöodjuret och andra fantasidjur... Fast undrar hur de fixar trickfilmerna man ser ibland i jaktprogrammen? ??? Har dom lyckats göra "Sagan om ringen" i tre delar med alla dataanimering som det innebär...så någ tusan klarar dom av att göra korta videoklipp till ett jaktprogram.
Publicerat Augusti 20, 200619 yr Jag bor straxt söder om gränsen till Östergötland i Kalmar län vid Uknadalen som de säger kryllar av vildsvin.......... : Jag har åkt runt på kvällar och nätter men inget sett ??? Det enda vildsvin jag sett var utanför Salem i Stockholm som sprang längs viltstängslet : =nån slags projektion ??? ??? Jag har själv börjat undra om de verkligen finns > > Den 2:a Juli säger de att de sköt en galt med bronsbetar på den marken jag precis sagt upp mig ifrån > Dock har jag bara sett ett foto från en telefon....Manipulerat??? F-n vet ALLA har sett skjutit gris när man inte är med................... Kanske är man så ful eller luktar så illa så grisen inte vill visa sig :'( ;D MVH Roggman66 PS Det jävliga är att jag hörde om en bonnlurk här som åtlat in de i en...vet ej var det kallas men nån slags U i betong där de gör ensilage!? där var det en grupp med gris som han mosade med traktorn. För jävligt!!! Jag har erbjudit mig att sitta här utan anspråk på kött eller nåt...Det enda jag får till svar är..gnida fingrarna och orden..tja det här med jakt är kännslgt.. Ja ja nu kom jag utanför ämnet. DS
Publicerat Augusti 21, 200619 yr Ja, nu börjar jag förstå.. Det är som när jag var liten och "gammfolke" i byn berättade om "skrömta" och små grå nissar som smög omkring i lagården..
Publicerat Augusti 25, 200619 yr Återigen vill jag tacka så mycket för alla välkomnanden! Jättetrevligt! Har surfat runt här på forumet och läst en massa intressanta inlägg och dagböcker.. Det är ju många som hunnit jaga en hel del i höst.. om man nu kan kalla det höst när det är bikinivärme ??? Själv har jag kommit så långt att jag dammat av älgbössan och igår var jag på skjutbanan och sköt några skott. Men det var så mycket folk där att jag sparar bronsmärkestagningen till imorgon. (och inbillar mig att det ska vara mindre folk då) Jag har lagt in några foton på hundarna i galleriet. Ska lägga in några till också så småningom.