Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är Jess

Featured Replies

Publicerat

Nä, just det! Som Storsjöodjuret och andra fantasidjur... Fast undrar hur de fixar trickfilmerna man ser ibland i jaktprogrammen?  ???

Publicerat

Välkommen hit!!

:)

Publicerat
Nä, just det! Som Storsjöodjuret och andra fantasidjur... Fast undrar hur de fixar trickfilmerna man ser ibland i jaktprogrammen?  ???

Har dom lyckats göra "Sagan om ringen" i tre delar med alla dataanimering som det innebär...så någ tusan klarar dom av att göra korta videoklipp till ett jaktprogram. :D

Publicerat

Tjena! Välkommen hit! :D

Publicerat

Jag bor straxt söder om gränsen till Östergötland i Kalmar län vid Uknadalen som de säger kryllar av vildsvin.......... ::) Jag har åkt runt på kvällar och nätter men inget sett  ???

Det enda vildsvin jag sett var utanför Salem i Stockholm som sprang längs viltstängslet  ::) =nån slags projektion ??? ??? Jag har själv börjat undra om de verkligen finns >:( >:(

Den 2:a Juli säger de att de sköt en galt med bronsbetar på den marken jag precis sagt upp mig ifrån >:(:P Dock har jag bara sett ett foto från en telefon....Manipulerat???

F-n vet ALLA har sett skjutit gris när man inte är med...................

Kanske är man så ful eller luktar så illa så grisen inte vill visa sig :'( ;D :D;)

MVH Roggman66

PS

Det jävliga är att jag hörde om en bonnlurk här som åtlat in de i en...vet ej var det kallas men nån slags U i betong där de gör ensilage!? där var det en grupp med gris som han mosade med traktorn.

För jävligt!!!

Jag har erbjudit mig att sitta här utan anspråk på kött eller nåt...Det enda jag får till svar är..gnida fingrarna och orden..tja det här med jakt är kännslgt..

Ja ja nu kom jag utanför ämnet.

DS

Publicerat

Ja, nu börjar jag förstå.. Det är som när jag var liten och "gammfolke" i byn berättade om "skrömta" och små grå nissar som smög omkring i lagården..  ;)

Publicerat

Välkommen ;D

Publicerat

Man tackar, man tackar!  :)

Publicerat

Välkommen hit ;)

Publicerat

Välkommen

Publicerat

Återigen vill jag tacka så mycket för alla välkomnanden! Jättetrevligt!  :D

Har surfat runt här på forumet och läst en massa intressanta inlägg och dagböcker.. Det är ju många som hunnit jaga en hel del i höst.. om man nu kan kalla det höst när det är bikinivärme  ???

Själv har jag kommit så långt att jag dammat av älgbössan och igår var jag på skjutbanan och sköt några skott. Men det var så mycket folk där att jag sparar bronsmärkestagningen till imorgon. (och inbillar mig att det ska vara mindre folk då)  :)

Jag har lagt in några foton på hundarna i galleriet. Ska lägga in några till också så småningom.

Publicerat

Välkommen  ;D trevligt med fler från de Norra delarna av vårat land.