Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Grisjakt

Featured Replies

Publicerat

Alla skriver om sina grisjakter, men vi uppe i kalla nord som inte har några grisar då??? Avundsjuk, jag, näää, jo alldeles jäkla mycket :sad:

Publicerat

Alla skriver om sina grisjakter, men vi uppe i kalla nord som inte har några grisar då??? Avundsjuk, jag, näää, jo alldeles jäkla mycket :sad:

Jag också, men å andra sidan så slipper vi få förstörda trädgårdar, fotbollsplaner, sprättade hundar, m. m. :thumbsup:

Publicerat

Ni har ju myggen och knotten !! inte fy skam ;)

Publicerat

Ni har ju myggen och knotten !! inte fy skam ;)

Ha ha ha!

Dom är inte att tas med! Dom störtdyker som ett jetplan ungefär. :thumbsup:  :yes:

Publicerat

Vi har skjutit grisar nu i fem år ca, och huvuddelen på åtel eller i spannmål. Nöp en liten brungris i lördags på en av åtlarna.

Som småbarnspappa är ju grisarna en skänk från ovan, då de är aktiva när barnen sover... :thumbsup:

mvh/Må

JAAAAAAA!!!!!!!!!!!  Otroligt gott att höra någon mer än jag som tycker vildsvin är posetivt.

Publicerat

Som nerflyttad trasklapp forstar jag inte varfor jag ens jagade dar uppe.

Besoker just nu hembyggden, har akt ca 20 mil nattetid, men bara sett tva orrar. Ingen alg.

Jag ser fan ofta mer vilt pa g till jobbet,(7km) an jag gor pa hela norrlandstrippen.

Sent from my GT-I9500 using Tapatalk 2

Publicerat

Jag alskar att jaga gris! <3

Sent from my GT-I9500 using Tapatalk 2

Publicerat

På ett jaktforum är det nog mer ovanligt att vildsvinen inte ses som något positivt...

Mirva, ni har ju Björn däruppe istället. Mer spännande jakt än så är nog svårt att tänka sig i Sverige.

Publicerat

Kan man sakna nåt som inte finns här ? Nej det finns andra vilt arter att jaga här,, slipper även skadorna på markerna just nu - 

Har det kommit in Hjort o ren på markerna Hjort stammen börjar bli starkare här :sweat:

Publicerat

Kan du inte skicka upp några dussin till norr om Strömsund?

Publicerat

Jag också, men å andra sidan så slipper vi få förstörda trädgårdar, fotbollsplaner, sprättade hundar, m. m. :thumbsup:

I Kolmården har vi massor av gris men inget av det du räknar upp som tur är....

iPad Tapatalk HD

Publicerat

En av de 6 åtlar jag kan jaga på....

post-11057-1373438699205_thumb.jpg

iPad Tapatalk HD

Publicerat

Det är ju bara att köra söderut så ska vi försöka ordna så ni som är sugna på grisjakt ska bli tillfredställda :tongue:  :smile:

Publicerat

Ingen vil køre så langt for at skyde GRIS men vi vil gerne køre mange mil for BJØRN :biggrin: KALLE        

Publicerat

Gräset är alltid grönare på andra sidan.

Publicerat

Jag är jävligt nöjd med att ha mina jaktmarker i Skåne!!

Publicerat

Visst kan jag slänga in byssan i bilen och rätta söder över...

Med lite planering så kan det ordnas....

Publicerat
  • Författare

Visst kan jag slänga in byssan i bilen och rätta söder över...

Med lite planering så kan det ordnas....

Ratta söderut!! du bor låångt söderut, visst har ni väl gris i uppland??

Publicerat

Det är ju bara att köra söderut så ska vi försöka ordna så ni som är sugna på grisjakt ska bli tillfredställda :tongue:  :smile:

Kan man inte få köra åt NO... :biggrin:

Publicerat

Ratta söderut!! du bor låångt söderut, visst har ni väl gris i uppland??

Det finns gris här men inte på alla ställen...

Sen håller jag på att jagar plats i jaktlag....så då får man ratta iväg

Publicerat

Vi har börjat fått granska bra grisspridning i mellan värmland så dom börjar väll knalla uppåt landet =)

• 2 weeks later...
Publicerat

Sitter ute i en ärtåker och hjälper bonden mot grisarna sitter precis vid en väg dom brukar passera där det är rätt mycket trafik. Helt plötsligt saktar en bil in och hytter med näven och hänger sig på tutan när han får syn på mig:/ Han inte ta regnr men kommer han förbi igen blir det anmälan om jaktsabbotage!! Vilka idioter det finns.

Publicerat

Kan man inte få köra åt NO... :biggrin:

Även det ska nog gå att ordna ;)

Publicerat

Sitter ute i en ärtåker och hjälper bonden mot grisarna sitter precis vid en väg dom brukar passera där det är rätt mycket trafik. Helt plötsligt saktar en bil in och hytter med näven och hänger sig på tutan när han får syn på mig:/ Han inte ta regnr men kommer han förbi igen blir det anmälan om jaktsabbotage!! Vilka idioter det finns.

Vad vinner du på det? Prata med honom istället