Publicerat Juli 18, 201312 yr Jaha problemet löst. Formaterade om SD kortet och sen funkar det bra med bilderna! iPad Tapatalk HD
Publicerat Juli 25, 201312 yr Kamera: Scoutguard 550 1649kr nettojakt.se extra batteri 6v 249kr nettojakt.se Abonnemag: tele2 surf ab 0,5gb 49kr/månad Avänder mig av mailfunktionen endast där jag skapat en hotmail som jag lagt in i mobilen, funkar bättre än mms. Billigt och bra som fan! Då tele2 nu kör med edge-nät och även köpt in sig i telenors gsm-nät, samt att dom delar ju 3G-nät med telia. kan jag utan att ljuga säga att dom har helt klart bättre täckning än telia på dom flesta ställen. Hjälper gärna till att få det att funka!
Publicerat Augusti 8, 201312 yr Tja,håller på att kolla på abbonemang till min sg 550. Jävligt rörigt! Hittade inte det du tog,bara ett för 99 kr/mån. Har du nån länk? /Lars.
Publicerat Oktober 4, 201312 yr Författare Glömde Tacka och berätta hur det gick. Köpte en Uovision 12MP UM565MMS/GPRS och köpte ett telia kort + halvårs surf. Allt funkar klockrent och telefonen är fylld med mail varje morgon, har snart 4-siffrigt med bilder på grävling... haha Väldigt nöjd och z-aim skickade med en bra bruksanvisning och lista hur man skulle gå tillväga för att få den att funka
Publicerat Juli 11, 201411 yr Författare Beställde en till kamera för 2 veckor sen, nu blev det en Uovision panda dock utan sms/gprs. Det är beroende framkallande med kameror :-)
Publicerat Juli 11, 201411 yr Beställde en till kamera för 2 veckor sen, nu blev det en Uovision panda dock utan sms/gprs. Det är beroende framkallande med kameror :-)Saftigt med tillståndsansökan bara med 3700 kr/kamera.Har ett par uovision också som funkar fint. Har dock slagit av GPRS/MMS funktionen då jag inte blir färdig att kolla regelbundet och jag tröttnade på pipandet. Så det vart nog inte dumt av dig att köpa utan sändfunktion. Ju mer funktionen desto större är väl risken att den ger upp
Publicerat Juli 11, 201411 yr Författare Än så länge är det inte så dyrt ;-) jag har inte fått någon faktura [emoji1]
Publicerat Juli 12, 201411 yr va rekomenderar ni för kamer under 2500 o utan GRPS/MMS funktion? Ska vara ir ljus. Vilken av dom här rekomenderar ni? Uovision 565 Black Invisible IR 8MP Uovision 565 black 12Mp Full HD
Publicerat Juli 13, 201411 yr Författare Såg på z-aim att 565 8mp utgått( Utgått pga 12Mp HD version )
Publicerat November 17, 201411 yr Ingen fara. Beställde precis ett vanligt Telia refill kort. Men vist har man en viss surf på dom vanliga? Är ju riktigt smutt att köra gprs (mail) då det är lika som ett mms när man har mailen i telefon Tjenare! Lånar tråden en stund. Jag kommer nog att köpe en likadan kamera som dig Uovision UM565 MMS/GPRS 8MP Invisible och undrar om du har koll på ifall det inte är någon skillnad på att få e-post från kameran till sin stationära dator i hemmet som till sin mobil? Hälsn/Stefan
Publicerat November 17, 201411 yr Saftigt med tillståndsansökan bara med 3700 kr/kamera. Har ett par uovision också som funkar fint. Har dock slagit av GPRS/MMS funktionen då jag inte blir färdig att kolla regelbundet och jag tröttnade på pipandet. Så det vart nog inte dumt av dig att köpa utan sändfunktion. Ju mer funktionen desto större är väl risken att den ger upp Om det piper förmycket med MMS kan du ju ställa in så den mailar en epostadress och så fixar man ju en egen adress för det som man kollar när andan faller på!!
Publicerat November 17, 201411 yr Författare Tjenare! Lånar tråden en stund. Jag kommer nog att köpe en likadan kamera som dig Uovision UM565 MMS/GPRS 8MP Invisible och undrar om du har koll på ifall det inte är någon skillnad på att få e-post från kameran till sin stationära dator i hemmet som till sin mobil? Hälsn/Stefan Hej! Nej jag har inte märkt någon skillnad på kvalitén mellan tele/dator Men de kan säkert vara beroende på telefon