Publicerat Augusti 3, 201312 yr Detta är en populär post. Ja som titeln säger så har jag fått hjärnblödning (enligt vissa) och tänkt erbjuda någon en liten bock den 16/8. Jag har tänkt att en marklös och helt grön jägare(åtminstone ingen bock på skottlistan) skulle ges chansen att få fälla en liten bock på premiären den 16:de, morgon och kvällspass om så behövs, lämpligen någon som bor i grannskapet då kanske, men övernattningen går det med fast vi bor litet. Jakten kommer äga rum runt Österbybruk, norduppland. PM vid intresse så kommer jag försöka mig på att finna lämplig kandidat. Trevligt om ni kan skriva en rad om er själva och er jaktliga bakgrund. Gratis naturligtvis.
Publicerat Augusti 3, 201312 yr Ja som titeln säger så har jag fått hjärnblödning (enligt vissa) och tänkt erbjuda någon en liten bock den 16/8. Jag har tänkt att en marklös och helt grön jägare(åtminstone ingen bock på skottlistan) skulle ges chansen att få fälla en liten bock på premiären den 16:de, morgon och kvällspass om så behövs, lämpligen någon som bor i grannskapet då kanske, men övernattningen går det med fast vi bor litet. Jakten kommer äga rum runt Österbybruk, norduppland. PM vid intresse så kommer jag försöka mig på att finna lämplig kandidat. Trevligt om ni kan skriva en rad om er själva och er jaktliga bakgrund. Gratis naturligtvis. og med garanti for en god jagtoplevelse ,knæg og bræk kalle dk
Publicerat Augusti 5, 201312 yr Mycket bra initiativ!! Såna initiativ behövs absolut för att säkra tillväxten i vår jägarskara!
Publicerat Augusti 5, 201312 yr Ja som titeln säger så har jag fått hjärnblödning (enligt vissa) och tänkt erbjuda någon en liten bock den 16/8. Jag har tänkt att en marklös och helt grön jägare(åtminstone ingen bock på skottlistan) skulle ges chansen att få fälla en liten bock på premiären den 16:de, morgon och kvällspass om så behövs, lämpligen någon som bor i grannskapet då kanske, men övernattningen går det med fast vi bor litet. Jakten kommer äga rum runt Österbybruk, norduppland. PM vid intresse så kommer jag försöka mig på att finna lämplig kandidat. Trevligt om ni kan skriva en rad om er själva och er jaktliga bakgrund. Gratis naturligtvis. Jättefint erbjudande! Tyvärr passar datumet inte mig, annars hade jag hemskt gärna ställt mig i kö och hoppats att jag skulle få chansen! MVH Roland
Publicerat Augusti 5, 201312 yr Jag tycker också det är ett kanonerbjudande. Själv har jag glädjen att ha tillgång till jaktmark, annars hade jag självklart pm:at. Tummen upp!
Publicerat Augusti 5, 201312 yr Författare Du är ett föredöme! Har någon nappat?Jo, finns några unga kandidater. Tänker vänta någon dag till innan butiken slår igen.Tack förresten.
Publicerat Augusti 5, 201312 yr Toppen! Tyvärr är jag diskad, har egen mark och även skjutit några bockar, dessutom är jag inte ung. Hade varit trevligt att komma tillbaka till uppland för att jaga fler gånger.
Publicerat Augusti 5, 201312 yr Ja det är inspirerande, hoppas jag kan ta mig för nått liknande när jag fått fatt på mark och lite erfarenhet :-) Xperia Z made this
Publicerat Augusti 5, 201312 yr Ja det är inspirerande, hoppas jag kan ta mig för nått liknande när jag fått fatt på mark och lite erfarenhet :-) Xperia Z made this Jag tänker precis i samma banor som du alexb.
Publicerat Augusti 9, 201312 yr Författare Detta är en populär post. Beslut taget och det föll på en marklös kille ifrån vår huvudstad utan någon större jaktlig erfarenhet, om han vill kliva ut i offentligheten får vara upp till honom. Vi kommer börja med en förmiddag på skjutbanan där han kommer få skjuta med bössan han skall sitta med. Tack till övriga som visade sitt intresse och PM är också skickade till er.
Publicerat Augusti 9, 201312 yr Fint gjort! Grattis till han som snappade åt sig erbjudandet! Har också låtit en komma hit och jaga rådjur fritt då han har marker där det knappt finns rådjur pga trafik. Är dock äldre än han och gäster är inte tillåtna på bockjakten i mitt jaktlag. Så han får vänta till den 1 september
Publicerat Augusti 9, 201312 yr Detta är en populär post. Tack och speciellt stort tack till strävhår för möjligheten! Ska bli fruktansvärt spännande att följa med, kan inte uttrycka hur förväntansfull jag är. Känner mig som mina barn veckan innan julafton :-D kan ju avslöja att jag aldrig fällt ett vilt så denna chans är otroligt häftig. Xperia Z made this