Publicerat Augusti 31, 200619 yr Jag brukar passa på att shoppa när Lantmännen rear lite då och då..Senast köpte jag Swedteams 3D-camodräkt för 900 spänn, ett par höga Tuckland Goretex-kängor för samma pris och ett par Red fox Goretex-brallor, också dem för under tusenlappen.. Har dock bara hunnit testa camodräkten än och den var grymt effektiv..Ringduvorna flög förbi på 3-4 meter under bockjakten.. Dräkten prasslar dock en smula men det skall visst första tvätten ta hand om vad jag hört..Till sträckjakt rekommenderas Swedteams camo å det varmaste..
Publicerat Augusti 31, 200619 yr Och jag som är ganska så less på mina grejjor.. Ska försöka bli minimalist istället. Tror det går :
Publicerat Augusti 31, 200619 yr Eftersom jag hade köpt så bra och billiga skor kunde jag ta svängen förbi Länna och köpa Cammo-hatten med nät som jag ville ha ;D ;D ;D Cammohatten..? E de en sån här hatt med myggnet framför ansiktet? Jag personligen gillar dem inte. Avståndsbedömningen blir helknas och det finns betydligt bättre prylar. Swedteam har den här lövcamomasken med kardborre knäppning i nacken. Den är bra och limmar man sen fast dessa fladdrande blad som tidvis skymmer sikten, hoppar in imunnen och var de nu far, så blir den optimal! Riktigt trevlig affär du gjorde iaf!! Mvh!
Publicerat Augusti 31, 200619 yr Men joooo den är jättefin Jag stoppar in nätet när jag inte behöver det bara, hur bra som helst! Jag har nog en bild som jag kan lägga in på den... men måste vänta till Micke Mauser kommer hem, han vet var bilden är... Ska invigas i kväll på rävvak!! Spännande! Cammohatten..? E de en sån här hatt med myggnet framför ansiktet? Jag personligen gillar dem inte. Avståndsbedömningen blir helknas och det finns betydligt bättre prylar. Swedteam har den här lövcamomasken med kardborre knäppning i nacken. Den är bra och limmar man sen fast dessa fladdrande blad som tidvis skymmer sikten, hoppar in imunnen och var de nu far, så blir den optimal!Riktigt trevlig affär du gjorde iaf!! Mvh!