Publicerat September 8, 200619 yr Åh fan!!har du golv!!! ja va f-n, kan ju inte göra som dig sova direkt på vattnet, lilljesus där.
Publicerat September 8, 200619 yr ja va f-n, kan ju inte göra som dig sova direkt på vattnet, lilljesus där. Varför? finns ju flytväst! ;)
Publicerat September 8, 200619 yr Författare Har ingen sängstoppning, sover direkt på jordgolvet. vadå sova ???..........
Publicerat September 9, 200619 yr Fredde.. alltså jag gillar ju verkligen dig.. och har fått så bra svar av dig och framförallt stöd i min Benelli-dröm. Och en sjysst fight mot Micke Mauser och så... Men allvarligt.. jag KAN inte även om jag verkligen skulle VILJA hålla med dig om det här.. Super-sorry gullet. Funkar inte. Den är verkligen ful Men jag är säker på att den är kul att panga med! :-* :-* /Tant Cecilia
Publicerat September 9, 200619 yr Måste hålla med de flesta, fulare skapelse får man leta efter. Men då är jag ju förlorad i blånering och inoljad valnöt :-[
Publicerat September 9, 200619 yr Författare Fredde.. alltså jag gillar ju verkligen dig.. och har fått så bra svar av dig och framförallt stöd i min Benelli-dröm. Och en sjysst fight mot Micke Mauser och så... Men allvarligt.. jag KAN inte även om jag verkligen skulle VILJA hålla med dig om det här.. Super-sorry gullet. Funkar inte. Den är verkligen ful Men jag är säker på att den är kul att panga med! :-* :-* /Tant Cecilia :'( :'(........närå, skojjar bara ;D ;D :-* :-* Kanske inte världens snyggaste bössa....men den är frän, läcker och tuff....inte på det klassiskt vackra planet...utan på det "nu-sticker-jag-till-banan-nån-timme" planet ...om du förstår hur jag menar... inte direkt nått jag skulle ta med mig på älgjakten och visa grabbarna....men för en heldag vid 500m vallen skulle den vara perfekt ....bara för själva skyttets skull lixom ;D /Fredde
Publicerat September 9, 200619 yr Skulle gärna hänga med och prova på mer metrar än jag gjort tidigare!! Kan inte du ta med mig nån gång?! Och du på DET sättet är den lite cool faktiskt.. på det hårda balla sättet liksom :-* :-* Tant Cecilia :'( :'(........närå, skojjar bara ;D ;D :-* :-*Kanske inte världens snyggaste bössa....men den är frän, läcker och tuff....inte på det klassiskt vackra planet...utan på det "nu-sticker-jag-till-banan-nån-timme" planet ...om du förstår hur jag menar... inte direkt nått jag skulle ta med mig på älgjakten och visa grabbarna....men för en heldag vid 500m vallen skulle den vara perfekt ....bara för själva skyttets skull lixom ;D /Fredde
Publicerat September 11, 200619 yr Författare Skulle gärna hänga med och prova på mer metrar än jag gjort tidigare!! Kan inte du ta med mig nån gång?! Nog måste det väll gå att ordna /Fredde
Publicerat September 12, 200619 yr ja men en sån där bössa skulle inte sitta dåligt att ha i skåpet håller med att den inte är lika snygg som en oljad valnöt men ändå
Publicerat September 12, 200619 yr Skjuter lite då och då med vår svenska psg90 och kan bara säga att jag älskar den bössan! Men vad man ska ha den till bortanför banan som civilperson vet jag inte.. Jag skulle då inte vela släpa med det aset ut i skogen då jag ofta rör mig mycket under de jakter som bedrivs. Nu är inte psg90 och sako trg samma sak, men dom tycks ju vara väldigt snarlika så Skulle jag säga att jag inte vill ha en så vore det att svära i kyrkan
Publicerat September 12, 200619 yr Instämmer Jonti! Har nog aldrig skjutit med en skönare bössa än Psg:n. Vågar nästa påstå att vilken amatör som helst skulle träffa en ripa på 200 m Och de där om utseendet, jag tycker den är väldans läcker, och det är ju insidan som räknas
Publicerat September 13, 200619 yr En TRG42 i .338 Lapua Magnum hade varit trevlig. I .308 Win har jag redan mitt "Drömbygge". 8)
Publicerat September 13, 200619 yr Kul bössa för nån form av fält skytte eller liknande utöver jakt då.