Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Beställa från Teague..

Featured Replies

Publicerat
  • Författare

imp.mod och light full extended Beretta Mobile

Minneslapp, tolles kit :tongue: 

Publicerat
  • Författare

Vad jag kunde googla mig fram till så är det mobile chokes jag ska ha: är ute efter extra full, och 3/4. Kom inte nära mitt vapenskål under helgen för att kolla, är hemma först efter kl 18 och ska kolla vad det står på mina nuvarande choker från Teague. Förresten så var det nog du som valde variant åt mig förra gången :happy:

Portad Extra full, och portad 3/4 Enligt Teagues hemsida: Beretta/ Benelli Mobil 12gauge

/M

imp.mod och light full extended Beretta Mobile

Minneslapp, tolles kit :tongue: 

Ken1 två extended Invector.. de mellan kvart och halv två.

Ska bara lista ut vad jag ska ha  :wallbash:

Publicerat

plätt-lätt, du ska ha; halv, trekvart, full och x-full. Portade såklart!

/M

Publicerat
  • Författare

Det är en gasopererande automat, vad ska jag med portade till?  :tongue:

Lite ambivalent när det gäller xfull, lutar mer åt den lite öppnare fullchoken sen halv och ...skeet?

Disk nu sen beställa!

Publicerat
  • Författare

Och så här blev det  :tongue:

Ken1: Browning / Miroku Invector Extended Options: Size: 3/8 Light Mod £30.75   2 £61.50

Tolle: Beretta Mobil Extended Options: Size: 3/4 Imp Mod £34.73   1 £34.73

Beretta Mobil Extended Options: Size: 7/8 Light Full £34.73   1 £34.73

Skåningen: Beretta Mobil Ported Options: Size: XFull £49.67   1 £49.67

Beretta Mobil Ported Options: Size: 3/4 Imp Mod £49.67   1 £49.67

Hip: Winchester Invector Super Extended Options: Size: Full £36.74   1 £36.74

Winchester Invector Super Extended Options: Size: 5/8 Light Imp Mod £36.74   1 £36.74

Winchester Invector Super Extended Options: Size: 1/4 Imp Cyl £36.74   1 £36.74 Subtotal: £340.52

Delivery cost: £15.00 spacer.gifTotal: £355.52

Vi får väl se om de blåst bort där på ön, minns inte hur leveranstiden såg ut men det lär väl ge sig. Jag lär väl få distrubiera när de väl kommer hit.

Jag ids inte räkna om vad ni ska betala så det får ni göra själva :-) Tänker dock inte skicka ngn kontonummer till ngn innan jag ser att de är påväg eller något.

/ Rikard

Publicerat

Helt perfekt R tack för bra initiativ  :thumbsup:

Publicerat

Och så här blev det  :tongue:

Ken1: Browning / Miroku Invector Extended Options: Size: 3/8 Light Mod £30.75   2 £61.50

Tolle: Beretta Mobil Extended Options: Size: 3/4 Imp Mod £34.73   1 £34.73

Beretta Mobil Extended Options: Size: 7/8 Light Full £34.73   1 £34.73

Skåningen: Beretta Mobil Ported Options: Size: XFull £49.67   1 £49.67

Beretta Mobil Ported Options: Size: 3/4 Imp Mod £49.67   1 £49.67

Hip: Winchester Invector Super Extended Options: Size: Full £36.74   1 £36.74

Winchester Invector Super Extended Options: Size: 5/8 Light Imp Mod £36.74   1 £36.74

Winchester Invector Super Extended Options: Size: 1/4 Imp Cyl £36.74   1 £36.74 Subtotal: £340.52

Delivery cost: £15.00 spacer.gifTotal: £355.52

Vi får väl se om de blåst bort där på ön, minns inte hur leveranstiden såg ut men det lär väl ge sig. Jag lär väl få distrubiera när de väl kommer hit.

Jag ids inte räkna med att ni ska betala så det får jag göra själv :-) Tänker dock inte skicka ngn kontonummer till ngn. Jag ser till att de är påväg.

/ Rikard

Du är snäll du... :tongue:  :biggrin:  :wink:

Publicerat
  • Författare

:biggrin:  :biggrin:  :biggrin:

Publicerat

Forex och huvudräkning ger att jag är skyldig 1131 svenska pesetas - men då har du inte skickat mig några choker inom rikets gränser. Varför ska mina choker vara dyrast :sad:

Tack för att du roddar gruppköpet!

/M

Publicerat

När jag handlade dessa choker då mailade jag Nigel om vilken bössa jag hade.

Han såg till att det blev rätt.

Med vänlig hälsning, John

Publicerat
  • Författare

De flesta har ju handlat förr, enda frågetecknet jag hade var kring min egen bössa. Det löste jag per telefon med Nigel.. Vi får väl se, tror det ska passa samtliga aktuella bössor.

Publicerat
  • Författare

Fick mail från Teauge idag.. två nyheter, en bra och en dålig..

Det braiga är att de skickar idag.. Det dåliga är att Skåningens portade 3/4 choke inte är med. När den skulle portas så havererade maskinen så den måste lagas av reparatör. Trist svarade jag, innebär detta ytterligare 15 pund i frakt?

Vi får väl se vart det landar.. om de bjuder på frakten där så lurar jag på att be dem skicka direkt till Maichel, blir som lättare känns det som.

Men vi får se!

Publicerat

Fick mail från Teauge idag.. två nyheter, en bra och en dålig..

Det braiga är att de skickar idag.. Det dåliga är att Skåningens portade 3/4 choke inte är med. När den skulle portas så havererade maskinen så den måste lagas av reparatör. Trist svarade jag, innebär detta ytterligare 15 pund i frakt?

Vi får väl se vart det landar.. om de bjuder på frakten där så lurar jag på att be dem skicka direkt till Maichel, blir som lättare känns det som.

Men vi får se!

Tack R! För övrigt helt enligt min vanliga tursamhet :sleep: otippat, knappast...

/M

Publicerat
  • Författare

Dra namn och adress till mej i pm så försöker jag fixa så din trekvart landar hemma hos dej direkt och inte upp hit när den väl kommer..

Publicerat
  • Författare

Fick svar från dem nu, du slipper frakt på din trekvart-tub.. smutt!

Publicerat
  • Författare

Ok.. dragit iväg pm nu för att reda upp ekonomin. Ids inte rodda med frakten i landet i den mån det behövs så jag har bara delat upp frakten från England.

Publicerat
  • Författare

Och NU är det skickat till Skåne och Sorunda.. Var smått medvetslös igår efter jobbet och själv hemma med Wilda så det vart inte tid till att åka till Ica och posta brev.

Publicerat

Och NU är det skickat till Skåne och Sorunda.. Var smått medvetslös igår efter jobbet och själv hemma med Wilda så det vart inte tid till att åka till Ica och posta brev.

Man tackar och bockar :thumbsup:

Publicerat

Fick paket idag  :thumbsup:

Publicerat
  • Författare

Fan det gick fort, då borde Skåningen få sitt i morgon rimligen med lite tur.

Publicerat

Fan det gick fort, då borde Skåningen få sitt i morgon rimligen med lite tur.

Staten levererar, ett grönt paket med dreggel på låg och väntade på hallmattan då jag kom hem :biggrin:

/M

Publicerat
  • Författare

Wow! 

Då är det bara Tolle kvar, han skulle väl passera jobbet den 16/11 tror jag..

Kollade nu, samtliga skuldfria, pengarna åter.

Publicerat

13:e!!

Hoppas jag...

:thumbsup: